Návrh komunikačního mixu společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Němcová, Petra
dc.date.accessioned 2009-07-03T10:02:18Z
dc.date.available 2009-07-03T10:02:18Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/33843
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na marketingový komunikační mix a jeho složky. Teoretická část diplomové práce vymezuje základní pojmy marketingu a marketingového mixu. Praktická část diplomové práce se zabývá představením společnosti T-Mobile, jejím vývojem a současným postavením na trhu. Dále jsou v práci rozebrány jednotlivé nástroje komunikačního mixu společnosti a poslední část je věnována návrhu nové služby. cze
dc.format 72 s., 6 s. příloh cze
dc.format.extent 1846118 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject služby cze
dc.subject T-Mobile cze
dc.subject Reklama cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject Situační analýza cze
dc.subject Communication mix eng
dc.subject services eng
dc.subject Advertisement eng
dc.subject situational analysis eng
dc.title Návrh komunikačního mixu společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. cze
dc.title.alternative Communication mix project of company T-Mobile Czech Republic a.s. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2009 cze
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on marketing communication mix and its components. Theoretical part of the thesis defined basic ideas of marketing and marketing mix. The practical part of the thesis is devoted to situational analysis of the T-Mobile company, its development and its present position on the market. Next part is about communication mix of the company and last part is focused on new service design. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D19952 cze
dc.identifier.signature D19952
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account