dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Ulrich, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T09:15:55Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T09:15:55Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33739 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem této diplomové práce je provedení situační analýzy společnosti SOLVIT, s.r.o. a návrh potenciálních zlepšení pro danou společnost, s vyhodnocením jejich očekávaného dopadu na společnost, která působí v agrobyznysu. První kapitola je věnována teoretickým poznatkům. Následující kapitola je věnována charakteristice zemědělství, respektive agrobyznysu a postavení zemědělců v něm. Ve třetí kapitole je představena a charakterizována uvedená společnost. V následujících kapitolách je provedena situační analýza společnosti, následovaná potenciálními návrhy na zlepšení, s vyhodnocením jejich očekávaného dopadu na danou společnost. |
cze |
dc.format |
108 s., 6 s. |
cze |
dc.format.extent |
1421097 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
agrobyznys |
cze |
dc.subject |
zemědělství |
cze |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
Situační analýza |
cze |
dc.subject |
zemědělské komodity |
cze |
dc.subject |
agribusiness |
eng |
dc.subject |
Agriculture |
eng |
dc.subject |
Situation analysis |
eng |
dc.subject |
agricultural commodity |
eng |
dc.title |
Marketingový mix společnosti SOLVIT, s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing mix of the company SOLVIT, s.r.o. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The subject ot this thesis is the situation analysis of the company SOLVIT, s.r.o. and proposing suggestions for potential improvements for the company. The suggestions shall include also assessment of their expected impact on the company which is active in the agribusiness. Chapter 1 focuses on theoretical models. Following chapter focuses on the characteristics of the agriculture and/or agribusiness and also on the role of the farmers within it. Chapter 3 introduces the company. Following chapters comprise the situation analysis of the company, accompanied by potential suggestions for improvements with assessment of their expected impact on the company. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D19954 |
cze |
dc.identifier.signature |
D19954 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |