Marketingový mix společnosti SOLVIT, s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Ulrich, Miroslav
dc.date.accessioned 2009-07-03T09:15:55Z
dc.date.available 2009-07-03T09:15:55Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/33739
dc.description.abstract Předmětem této diplomové práce je provedení situační analýzy společnosti SOLVIT, s.r.o. a návrh potenciálních zlepšení pro danou společnost, s vyhodnocením jejich očekávaného dopadu na společnost, která působí v agrobyznysu. První kapitola je věnována teoretickým poznatkům. Následující kapitola je věnována charakteristice zemědělství, respektive agrobyznysu a postavení zemědělců v něm. Ve třetí kapitole je představena a charakterizována uvedená společnost. V následujících kapitolách je provedena situační analýza společnosti, následovaná potenciálními návrhy na zlepšení, s vyhodnocením jejich očekávaného dopadu na danou společnost. cze
dc.format 108 s., 6 s. cze
dc.format.extent 1421097 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject agrobyznys cze
dc.subject zemědělství cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject Situační analýza cze
dc.subject zemědělské komodity cze
dc.subject agribusiness eng
dc.subject Agriculture eng
dc.subject Situation analysis eng
dc.subject agricultural commodity eng
dc.title Marketingový mix společnosti SOLVIT, s.r.o. cze
dc.title.alternative Marketing mix of the company SOLVIT, s.r.o. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2009 cze
dc.description.abstract-translated The subject ot this thesis is the situation analysis of the company SOLVIT, s.r.o. and proposing suggestions for potential improvements for the company. The suggestions shall include also assessment of their expected impact on the company which is active in the agribusiness. Chapter 1 focuses on theoretical models. Following chapter focuses on the characteristics of the agriculture and/or agribusiness and also on the role of the farmers within it. Chapter 3 introduces the company. Following chapters comprise the situation analysis of the company, accompanied by potential suggestions for improvements with assessment of their expected impact on the company. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D19954 cze
dc.identifier.signature D19954
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet