dc.contributor.advisor |
Roth, Jan |
cze |
dc.contributor.author |
Plačková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T09:10:15Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T09:10:15Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33725 |
|
dc.description.abstract |
Vznik elektronické aplikace služby SIPO (eSIPO) České pošty, s. p. byl reakcí na současný rozvoj elektronizace poštovních služeb, a tím i správným krokem k vylepšení uživatelského komfortu ve vztahu k zákazníkovi. Tato práce je zaměřena na službu eSIPO organizacím, která nabízí možnost správy plateb efektivní a moderní elektronickou cestou. Cílem práce je tuto službu charakterizovat, analyzovat a následně navrhnout a vyhodnotit úpravy, které by měly vést k uspokojení prioritních potřeb organizací. |
cze |
dc.format |
52 s. |
cze |
dc.format.extent |
5664037 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
SIPO |
cze |
dc.subject |
eSIPO |
cze |
dc.subject |
organizace |
cze |
dc.subject |
plátci |
cze |
dc.subject |
elektronické aplikace |
cze |
dc.subject |
Česká pošta |
cze |
dc.subject |
SIPO |
eng |
dc.subject |
eSIPO |
eng |
dc.subject |
organizations |
eng |
dc.subject |
payers |
eng |
dc.subject |
electronic applications |
eng |
dc.subject |
Czech Post |
eng |
dc.title |
Analýza a rozvoj elektronické aplikace služby SIPO z pohledu organizace jako zákazníka České pošty, s. p. |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis and development of SIPO service electronic application in view of organization as the Czech post customer |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Račinský, Stanislav |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Establishment of SIPO service electronic application provided by the Czech post (eSIPO) was a reaction to current postal services electronization development and thereby also the right step to users' comfort improvement in relation to a client. Thesis is focused on eSIPO service for organizations offering payment administration possibility by effective and modern electronic way. Aim of the thesis is to describe, analyze and subsequently propose and evaluate amendments leading to prior organization needs satisfaction. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management, marketing a logistika ve spojích |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D20962 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.rights.physicalunit |
práce není přístupná |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |