Analýza a rozvoj elektronické aplikace služby SIPO z pohledu organizace jako zákazníka České pošty, s. p.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Roth, Jan cze
dc.contributor.author Plačková, Lucie
dc.date.accessioned 2009-07-03T09:10:15Z
dc.date.available 2009-07-03T09:10:15Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/33725
dc.description.abstract Vznik elektronické aplikace služby SIPO (eSIPO) České pošty, s. p. byl reakcí na současný rozvoj elektronizace poštovních služeb, a tím i správným krokem k vylepšení uživatelského komfortu ve vztahu k zákazníkovi. Tato práce je zaměřena na službu eSIPO organizacím, která nabízí možnost správy plateb efektivní a moderní elektronickou cestou. Cílem práce je tuto službu charakterizovat, analyzovat a následně navrhnout a vyhodnotit úpravy, které by měly vést k uspokojení prioritních potřeb organizací. cze
dc.format 52 s. cze
dc.format.extent 5664037 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject SIPO cze
dc.subject eSIPO cze
dc.subject organizace cze
dc.subject plátci cze
dc.subject elektronické aplikace cze
dc.subject Česká pošta cze
dc.subject SIPO eng
dc.subject eSIPO eng
dc.subject organizations eng
dc.subject payers eng
dc.subject electronic applications eng
dc.subject Czech Post eng
dc.title Analýza a rozvoj elektronické aplikace služby SIPO z pohledu organizace jako zákazníka České pošty, s. p. cze
dc.title.alternative Analysis and development of SIPO service electronic application in view of organization as the Czech post customer eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Račinský, Stanislav cze
dc.date.accepted 2009 cze
dc.description.abstract-translated Establishment of SIPO service electronic application provided by the Czech post (eSIPO) was a reaction to current postal services electronization development and thereby also the right step to users' comfort improvement in relation to a client. Thesis is focused on eSIPO service for organizations offering payment administration possibility by effective and modern electronic way. Aim of the thesis is to describe, analyze and subsequently propose and evaluate amendments leading to prior organization needs satisfaction. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Management, marketing a logistika ve spojích cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D20962 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.rights.physicalunit práce není přístupná cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet