Marketingové řízení a marketingová strategie podniku MAGNET Blanche Porte

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Dědicová, Martina
dc.date.accessioned 2009-07-03T08:59:21Z
dc.date.available 2009-07-03T08:59:21Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/33696
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením a marketingovou strategií podniku MAGNET Blanche Porte. V úvodu je nastíněn historický vývoj podnikatelských koncepcí, analýza struktury a chování trhu, segmentace trhu, marketingový informační systém. Dále je práce zaměřena na marketingové prostředí, marketingový mix firmy MAGNET Blanche Porte a vypracována její SWOT analýza. V závěrečné části je proveden marketingový výzkum zákazníků firmy MAGNET Blanche Porte zaměřený na jejich spokojenost. cze
dc.format 92 s., 2 s. příloh cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject marketingové strategie cze
dc.subject Marketingové řízení cze
dc.subject Informační systémy cze
dc.subject Marketingový výzkum cze
dc.subject analýzy cze
dc.subject marketing strategies eng
dc.subject Marketing control eng
dc.subject Information Systems eng
dc.subject Marketing research eng
dc.subject analyses eng
dc.title Marketingové řízení a marketingová strategie podniku MAGNET Blanche Porte cze
dc.title.alternative Marketing control and marketing strategy of MAGNET Blanche Porte company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2009 cze
dc.description.abstract-translated This diploma work deals with marketing kontrol and marketing strategy of MAGNET Blanche Porte company. In preface is outlined historical evolution entrepreneurial conception, analysis structures and behaviour market, market segmentation, marketing information system. Futer work zero in on marketing environment, marketing mix of MAGNET Blanche Porte company and high-wrought SWOT analysis of MAGNET Blanche Porte company. In final parts is made marketing research consumers firm MAGNET Blanche Porte specialized on their satisfaction. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D19914 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.rights.physicalunit Práce není přístupná cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet