dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Žáková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2009-06-22T15:01:10Z |
|
dc.date.available |
2009-06-22T15:01:10Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33293 |
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je seznámit veřejnost s inovacemi ve školství (rámcovým vzdělávacím a školním vzdělávacím programem na základních školách) z pohledu učitelů. Teoretická část se věnuje stručné charakteristice rámcového vzdělávacího programu a školního vzdělávacího programu a jejich zařazení do systému kurikulárních dokumentů. V této části jsou popsány i efektivnější metody a formy výuky. Ve výzkumné části jsou uvedeny výsledky anonymního dotazníkového šetření mezi učiteli. |
cze |
dc.format |
60 s. |
cze |
dc.format.extent |
2635566 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
framework educational programmes |
eng |
dc.subject |
school educational programmes |
eng |
dc.subject |
methods and forms of teaching |
eng |
dc.subject |
project methods |
eng |
dc.subject |
key competences |
eng |
dc.subject |
rámcové vzdělávací programy |
cze |
dc.subject |
školní vzdělávací programy |
cze |
dc.subject |
metody a formy výuky |
cze |
dc.subject |
projektové metody |
cze |
dc.subject |
klíčové kompetence |
cze |
dc.title |
Rámcový vzdělávací program a školní vzdělávací program očima učitelů |
cze |
dc.title.alternative |
General educational programme and school educational programme from teacher´s point of view |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Průka, Miloslav |
|
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
Objective of this bachelor's work is to make our public acquainted with the innovations in education system (framework educational programme and school educational programme) in perspective of teachers. Theoretic parts engages characteristic of framework educational programme and school educational programme and their integration to the curricular document system briefly. In this part there are stated even more effective methods and forms of teaching. There are the results of the anonymous questionnaire survey among teachers. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D20302 |
|
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |