Rámcový vzdělávací program a školní vzdělávací program očima učitelů

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Rýdl, Karel
dc.contributor.author Žáková, Veronika
dc.date.accessioned 2009-06-22T15:01:10Z
dc.date.available 2009-06-22T15:01:10Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/33293
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je seznámit veřejnost s inovacemi ve školství (rámcovým vzdělávacím a školním vzdělávacím programem na základních školách) z pohledu učitelů. Teoretická část se věnuje stručné charakteristice rámcového vzdělávacího programu a školního vzdělávacího programu a jejich zařazení do systému kurikulárních dokumentů. V této části jsou popsány i efektivnější metody a formy výuky. Ve výzkumné části jsou uvedeny výsledky anonymního dotazníkového šetření mezi učiteli. cze
dc.format 60 s. cze
dc.format.extent 2635566 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject framework educational programmes eng
dc.subject school educational programmes eng
dc.subject methods and forms of teaching eng
dc.subject project methods eng
dc.subject key competences eng
dc.subject rámcové vzdělávací programy cze
dc.subject školní vzdělávací programy cze
dc.subject metody a formy výuky cze
dc.subject projektové metody cze
dc.subject klíčové kompetence cze
dc.title Rámcový vzdělávací program a školní vzdělávací program očima učitelů cze
dc.title.alternative General educational programme and school educational programme from teacher´s point of view eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Průka, Miloslav
dc.date.accepted 2009
dc.description.abstract-translated Objective of this bachelor's work is to make our public acquainted with the innovations in education system (framework educational programme and school educational programme) in perspective of teachers. Theoretic parts engages characteristic of framework educational programme and school educational programme and their integration to the curricular document system briefly. In this part there are stated even more effective methods and forms of teaching. There are the results of the anonymous questionnaire survey among teachers. eng
dc.description.department Katedra věd o výchově cze
dc.thesis.degree-discipline Humanitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D20302
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet