Marketingová strategie ceny ve společnosti cestovního ruchu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Skopalová, Petra
dc.date.accessioned 2008-11-02T11:04:57Z
dc.date.available 2008-11-02T11:04:57Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/30213
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá strategií tvorby ceny ve dvou modelech obchodování v oblasti cestovního ruchu – business to business a business to consumer. V první části jsou vymezeny základní pojmy marketingového pojetí ceny. Druhá část je zaměřena na charakteristiku situační analýzy ve skupině dvou společností. Třetí část je věnována strategii tvorby ceny ve zmíněných dvou obchodních modelech. Je zde popsána strategie tvorby ceny v konkrétních společnostech podnikajících v oblasti cestovního ruchu, která závisí jak na vnitřních tak i vnějších faktorech. Závěrečná část diplomové práce uvádí návrhy na možná zlepšení strategie tvorby ceny ve společnosti. cze
dc.format 89 s., 4 s. příloh cze
dc.format.extent 1425261 bytes cze
dc.format.mimetype application/zip cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject Cestovní ruch cze
dc.subject tvorba ceny cze
dc.subject Konkurence cze
dc.subject B2B cze
dc.subject B2C cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject Tourism eng
dc.subject Pricing eng
dc.subject Competition eng
dc.title Marketingová strategie ceny ve společnosti cestovního ruchu cze
dc.title.alternative Marketing strategy of pricing in tourism company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2008 cze
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the pricing strategies in two models of trade in tourism - business to business and business to consumer. In the first part, defined the basic terms the concept of marketing prices. The second part is focused on the characteristics of situational analysis in the two companies. The third part is devoted to pricing strategy in these two business models. There is a pricing strategy described in the specific companies involved in tourism, which depends on both internal and external factors. The final part of thesis puts forward suggestions on possible improvements to pricing strategies in the company. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika veřejného sektoru cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D19256 cze
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.rights.physicalunit práce není přístupná cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet