dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Skopalová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2008-11-02T11:04:57Z |
|
dc.date.available |
2008-11-02T11:04:57Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/30213 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá strategií tvorby ceny ve dvou modelech obchodování v oblasti cestovního ruchu – business to business a business to consumer. V první části jsou vymezeny základní pojmy marketingového pojetí ceny. Druhá část je zaměřena na charakteristiku situační analýzy ve skupině dvou společností. Třetí část je věnována strategii tvorby ceny ve zmíněných dvou obchodních modelech. Je zde popsána strategie tvorby ceny v konkrétních společnostech podnikajících v oblasti cestovního ruchu, která závisí jak na vnitřních tak i vnějších faktorech. Závěrečná část diplomové práce uvádí návrhy na možná zlepšení strategie tvorby ceny ve společnosti. |
cze |
dc.format |
89 s., 4 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
1425261 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
Cestovní ruch |
cze |
dc.subject |
tvorba ceny |
cze |
dc.subject |
Konkurence |
cze |
dc.subject |
B2B |
cze |
dc.subject |
B2C |
cze |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
Tourism |
eng |
dc.subject |
Pricing |
eng |
dc.subject |
Competition |
eng |
dc.title |
Marketingová strategie ceny ve společnosti cestovního ruchu |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing strategy of pricing in tourism company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2008 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the pricing strategies in two models of trade in tourism - business to business and business to consumer. In the first part, defined the basic terms the concept of marketing prices. The second part is focused on the characteristics of situational analysis in the two companies. The third part is devoted to pricing strategy in these two business models. There is a pricing strategy described in the specific companies involved in tourism, which depends on both internal and external factors. The final part of thesis puts forward suggestions on possible improvements to pricing strategies in the company. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika veřejného sektoru |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D19256 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.rights.physicalunit |
práce není přístupná |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |