Analýza systému řízení vztahů s VIP zákazníky České pošty, s.p.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Salava, Daniel
dc.contributor.author Polachová, Yvona
dc.date.accessioned 2008-08-12T08:21:55Z
dc.date.available 2008-08-12T08:21:55Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/29567
dc.description.abstract Moje bakalářská práce má za cíl přiblížit systém řízení vztahů s VIP zákazníky České pošty a zákazníky vůbec. Pojednává o organizačních změnách v obchodních odděleních, segmentaci zákazníků a obchodních zástupců u České pošty. Je v ní kladen velký důraz na udržování a prohlubování obchodních vztahů se zákazníky i na přímý osobní prodej, poukazuje na zdokonalování a důležitost systému CRM. cze
dc.format 47 s. cze
dc.format.extent 1588323 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Czech Post eng
dc.subject Business eng
dc.subject business relations eng
dc.subject sales representative eng
dc.subject Customer eng
dc.subject Česká pošta cze
dc.subject obchod cze
dc.subject Obchodní vztahy cze
dc.subject obchodní zástupce cze
dc.subject zákazníci cze
dc.title Analýza systému řízení vztahů s VIP zákazníky České pošty, s.p. cze
dc.title.alternative The analysis of VIP customer relationship management at Czech Post, state enterprise eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Ševčíková, Vladimíra
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated The aim of my Bachelor thesis is to explain the system of VIP CRM (customer relationship management) and also CRM generally at Czech Post. It deals with the organization changes in business departments, customer and sales representative segmentation at Czech Post. It stresses mainly the maintenance and the deepening of business relations with the customers but also personal direct sale, the thesis points out development and importance of CRM. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Management, marketing a logistika ve spojích cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D18769
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet