Analýza konkurence na trhu distribuce zboží objednaného přes internetový obchod a její využití pro Českou poštu, s.p.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Švadlenka, Libor
dc.contributor.author Priatková, Zdenka
dc.date.accessioned 2008-08-12T07:52:44Z
dc.date.available 2008-08-12T07:52:44Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/29395
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je návrh pro zlepšení pozice České pošty, s.p. v oblasti distribuce zboží na trhu internetových obchodů. Teoretická část je zaměřena na základní principy elektronického obchodování, které vychází z rozvoje elektronické komunikace a internetu. V další části práce je zpracována analýza současného stavu distribuce zboží a porovnání vybraných přepravních společností. Z této analýzy vychází návrhy řešení pro Českou poštu, s.p. a další možná zlepšení k přizpůsobení se aktuálnímu vývoji v uvedené oblasti. cze
dc.format 52 s. cze
dc.format.extent 834654 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject analyse eng
dc.subject Czech Post eng
dc.subject distribution eng
dc.subject Internet shops eng
dc.subject traffic companies eng
dc.subject Competition eng
dc.subject Analýza cze
dc.subject Česká pošta cze
dc.subject distribuce cze
dc.subject internetové obchody cze
dc.subject dopravní společnosti cze
dc.subject Konkurence cze
dc.title Analýza konkurence na trhu distribuce zboží objednaného přes internetový obchod a její využití pro Českou poštu, s.p. cze
dc.title.alternative Analysis of competition on the market of distribution goods ordered via an Internet shop and its use for the Czech post, state enterprise eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Ševčíková, Vladimíra
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated The aim of my final work is the analysis of goods on the market of the Internet shops. The theoretical part is concentrated on basic principals of electronic business, that is based on development of electronic communication and the Internet. In the next part of my work the analysis of contemporary distribution of goods and comparison of shipping companies is worked up. From this analyses new goal seeking for ‘‘Czech post”, state enterprise, come out and also the next improvement in adjusting to up-to-date development in above mentioned field. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Management, marketing a logistika ve spojích cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D18768
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet