dc.contributor.advisor |
Švadlenka, Libor |
|
dc.contributor.author |
Priatková, Zdenka
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T07:52:44Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T07:52:44Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29395 |
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je návrh pro zlepšení pozice České pošty, s.p. v oblasti distribuce zboží na trhu internetových obchodů. Teoretická část je zaměřena na základní principy elektronického obchodování, které vychází z rozvoje elektronické komunikace a internetu. V další části práce je zpracována analýza současného stavu distribuce zboží a porovnání vybraných přepravních společností. Z této analýzy vychází návrhy řešení pro Českou poštu, s.p. a další možná zlepšení k přizpůsobení se aktuálnímu vývoji v uvedené oblasti. |
cze |
dc.format |
52 s. |
cze |
dc.format.extent |
834654 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
analyse |
eng |
dc.subject |
Czech Post |
eng |
dc.subject |
distribution |
eng |
dc.subject |
Internet shops |
eng |
dc.subject |
traffic companies |
eng |
dc.subject |
Competition |
eng |
dc.subject |
Analýza |
cze |
dc.subject |
Česká pošta |
cze |
dc.subject |
distribuce |
cze |
dc.subject |
internetové obchody |
cze |
dc.subject |
dopravní společnosti |
cze |
dc.subject |
Konkurence |
cze |
dc.title |
Analýza konkurence na trhu distribuce zboží objednaného přes internetový obchod a její využití pro Českou poštu, s.p. |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of competition on the market of distribution goods ordered via an Internet shop and its use for the Czech post, state enterprise |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ševčíková, Vladimíra |
|
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my final work is the analysis of goods on the market of the Internet shops. The theoretical part is concentrated on basic principals of electronic business, that is based on development of electronic communication and the Internet. In the next part of my work the analysis of contemporary distribution of goods and comparison of shipping companies is worked up. From this analyses new goal seeking for ‘‘Czech post”, state enterprise, come out and also the next improvement in adjusting to up-to-date development in above mentioned field. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management, marketing a logistika ve spojích |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D18768 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |