Propagace společnosti IZOMAT, s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal
dc.contributor.author Olivová, Kristýna
dc.date.accessioned 2008-08-12T07:40:31Z
dc.date.available 2008-08-12T07:40:31Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/29305
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématem propagace společnosti. Cílem práce je analyzovat komunikační nástroje společnosti IZOMAT, s.r.o. a navrhnout případná zlepšení. V první části bakalářské práce je popsán marketingový mix a jeho složky. Dále jsou vymezeny jednotlivé nástroje komunikačního mixu, zahrnující reklamu, podporu prodeje, osobní prodej, public relations a přímý marketing. V praktické části je představena společnost IZOMAT, s.r.o. a je provedena analýza komunikačního mixu. V závěrečné části jsou hodnoceny používané komunikační nástroje společnosti a uvedeny návrhy na zlepšení. cze
dc.format 49 s. cze
dc.format.extent 1765119 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Marketing mix eng
dc.subject Communication mix eng
dc.subject advertisements eng
dc.subject sales promotions eng
dc.subject personal selling eng
dc.subject direct marketing eng
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject reklamy cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject osobní prodej cze
dc.subject Public relations cze
dc.subject přímý marketing cze
dc.title Propagace společnosti IZOMAT, s.r.o. cze
dc.title.alternative The promotion of company IZOMAT, Ltd. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated The bachelor work deals with propagation of the company. The main aim of the work is to analyse the communication tools of company IZOMAT, Ltd. and to propose the suitable improvements. In the first part there is described marketing mix and its tools. Furthermore, there are stated particular communication mix tools including advertisement, sales promotions, personal selling, public relations and direct marketing. In the practical part there is presented company IZOMAT, Ltd. and is performed the analysis of communication mix. In the final part there are evaluated used communication tools and are presented the proposals for improvement. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D18286
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet