dc.contributor.advisor |
Kuběnka, Michal |
|
dc.contributor.author |
Olivová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T07:40:31Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T07:40:31Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29305 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tématem propagace společnosti. Cílem práce je analyzovat komunikační nástroje společnosti IZOMAT, s.r.o. a navrhnout případná zlepšení. V první části bakalářské práce je popsán marketingový mix a jeho složky. Dále jsou vymezeny jednotlivé nástroje komunikačního mixu, zahrnující reklamu, podporu prodeje, osobní prodej, public relations a přímý marketing. V praktické části je představena společnost IZOMAT, s.r.o. a je provedena analýza komunikačního mixu. V závěrečné části jsou hodnoceny používané komunikační nástroje společnosti a uvedeny návrhy na zlepšení. |
cze |
dc.format |
49 s. |
cze |
dc.format.extent |
1765119 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketing mix |
eng |
dc.subject |
Communication mix |
eng |
dc.subject |
advertisements |
eng |
dc.subject |
sales promotions |
eng |
dc.subject |
personal selling |
eng |
dc.subject |
direct marketing |
eng |
dc.subject |
Marketingový mix |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
reklamy |
cze |
dc.subject |
podpora prodeje |
cze |
dc.subject |
osobní prodej |
cze |
dc.subject |
Public relations |
cze |
dc.subject |
přímý marketing |
cze |
dc.title |
Propagace společnosti IZOMAT, s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
The promotion of company IZOMAT, Ltd. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor work deals with propagation of the company. The main aim of the work is to analyse the communication tools of company IZOMAT, Ltd. and to propose the suitable improvements. In the first part there is described marketing mix and its tools. Furthermore, there are stated particular communication mix tools including advertisement, sales promotions, personal selling, public relations and direct marketing. In the practical part there is presented company IZOMAT, Ltd. and is performed the analysis of communication mix. In the final part there are evaluated used communication tools and are presented the proposals for improvement. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D18286 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |