dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Macenauer, Jaroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T07:39:35Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T07:39:35Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29295 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá identifikací marketingových činností probíhajících ve vybrané firmě. V první kapitole jsou vymezeny základní marketingové pojmy: marketingový mix, marketingová komunikace, marketingové řízení. Druhá kapitola rozšiřuje teorii o metodiky zkoumání analýzou SWOT a analýzou prostředí podniku. Třetí kapitola je věnována situační analýze firmy. Čtvrtá kapitola se blíže věnuje analýze marketingového mixu. Pátá a šestá část je věnována praktickému využití teoretických poznatků SWOT analýzy a situační analýze firmy. Cílem diplomové práce je vyhodnotit silné a slabé stránky firmy, příležitosti a hrozby, následně provést analýzu podnikového mikro a makro prostředí, navrhnout firmě doporučení a stanovit prioritní cíle marketingového řízení. |
cze |
dc.format |
82 s. |
cze |
dc.format.extent |
7,72 MB |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketing control |
eng |
dc.subject |
Marketing mix |
eng |
dc.subject |
Communication mix |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
Marketingové řízení |
cze |
dc.subject |
Marketingový mix |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.title |
Marketingové řízení firmy Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUM |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing kontrol of Jaroslav Macenauer, Ing. – AKVARIUM company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is concerned with identification of marketing activities proceeding in the company. In the first charter there are efined basic marketing conseptions: marketing mix, marketing communication, marketing control. The second chapter extends theory about methodology of investigation by SWOT analysis and analysis of company environment. The third chapter is dedicated to situation analysis of the company. The forth chapter more closely attends to analysis of marketing mix. The fifth and the sixth chapter are dedicated to practical usage of theoretic findings of SWOT analysis and situation analysis of the company. The objective is to evaluace weak and strong aspects of the company, opportunities and threats and to execute analysis of business micro and macro environment. To propose recommendation to the company and to determine priority objectives of marketing control. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika veřejného sektoru |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D18330 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.rights.physicalunit |
práce není přístupná |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |