Marketingové řízení firmy Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUM

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Macenauer, Jaroslav
dc.date.accessioned 2008-08-12T07:39:35Z
dc.date.available 2008-08-12T07:39:35Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/29295
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá identifikací marketingových činností probíhajících ve vybrané firmě. V první kapitole jsou vymezeny základní marketingové pojmy: marketingový mix, marketingová komunikace, marketingové řízení. Druhá kapitola rozšiřuje teorii o metodiky zkoumání analýzou SWOT a analýzou prostředí podniku. Třetí kapitola je věnována situační analýze firmy. Čtvrtá kapitola se blíže věnuje analýze marketingového mixu. Pátá a šestá část je věnována praktickému využití teoretických poznatků SWOT analýzy a situační analýze firmy. Cílem diplomové práce je vyhodnotit silné a slabé stránky firmy, příležitosti a hrozby, následně provést analýzu podnikového mikro a makro prostředí, navrhnout firmě doporučení a stanovit prioritní cíle marketingového řízení. cze
dc.format 82 s. cze
dc.format.extent 7,72 MB eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject Marketing control eng
dc.subject Marketing mix eng
dc.subject Communication mix eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.subject Marketing cze
dc.subject Marketingové řízení cze
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.title Marketingové řízení firmy Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUM cze
dc.title.alternative Marketing kontrol of Jaroslav Macenauer, Ing. – AKVARIUM company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated This thesis is concerned with identification of marketing activities proceeding in the company. In the first charter there are efined basic marketing conseptions: marketing mix, marketing communication, marketing control. The second chapter extends theory about methodology of investigation by SWOT analysis and analysis of company environment. The third chapter is dedicated to situation analysis of the company. The forth chapter more closely attends to analysis of marketing mix. The fifth and the sixth chapter are dedicated to practical usage of theoretic findings of SWOT analysis and situation analysis of the company. The objective is to evaluace weak and strong aspects of the company, opportunities and threats and to execute analysis of business micro and macro environment. To propose recommendation to the company and to determine priority objectives of marketing control. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika veřejného sektoru cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D18330
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.rights.physicalunit práce není přístupná cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet