dc.contributor.advisor |
Kuběnka, Michal |
|
dc.contributor.author |
Menšíková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T07:20:13Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T07:20:13Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29171 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou hodnocení spokojenosti zákazníků s produkty a službami a její následnou aplikací na firmu KomTeSa, spol. s r.o.. Cílem práce je vysvětlit podstatu, důležitost a význam této oblasti, analyzovat přístupy konkrétní společnosti k hodnocení spokojenosti jejich zákazníků a formulovat možný způsob řešení, který by mohl pomoci této společnosti odstranit její slabé stránky a následně tak vést i k vyššímu zákaznickému uspokojení. |
cze |
dc.format |
52 s. |
cze |
dc.format.extent |
1668921 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Satisfaction |
eng |
dc.subject |
consumers |
eng |
dc.subject |
Evaluation |
eng |
dc.subject |
Marketing research |
eng |
dc.subject |
Spokojenost |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
hodnocení |
cze |
dc.subject |
Marketingový výzkum |
cze |
dc.title |
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě KomTeSa, spol. s r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
The evaluation of customers' satisfaction in KomTeSa, Ltd. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's work deals with the evaluation of customers' satisfaction with products and service in general, afterwards focusing on the following application on KomTeSa, Ltd.. The goal of the bachelor's work is to explain the basis and importance of this field, to analyze concrete companies' approaches to each evaluation of their own customers' satisfaction and, in consequence, to define a possible solution that can help each company both eliminate its weaknesses and satisfy the clients better. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D18257 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |