Picturebooks in foreign language classroom

Show simple item record

dc.contributor.advisor Brebera, Pavel
dc.contributor.author Martincová, Kristýna
dc.date.accessioned 2008-08-12T07:17:02Z
dc.date.available 2008-08-12T07:17:02Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/29158
dc.description.abstract This thesis is concerned with the art form of picturebook and its potential in English language teaching. In its initial part it presents a theoretical overview of both the genre of picturebook and its potential role when used as a teaching aid in young learners’ foreign-language classroom. The research part is then anchored in a set of picturebook-centred teaching sequences devised and carried out by the author in several elementary ESL classrooms, and consequently analysed and evaluated as regards their actual potential and efficiency when applied into language instruction. eng
dc.format 86 s. cze
dc.format.extent 3522282 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject picturebooks eng
dc.subject foreign language teaching eng
dc.subject young learners eng
dc.subject obrázkové knihy cze
dc.subject výuka cizích jazyků cze
dc.subject žáci mladšího školního věku cze
dc.title Picturebooks in foreign language classroom eng
dc.title.alternative Obrázkové knihy ve vyučování cizích jazyků cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Píšová, Michaela
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated Práce se zabývá obrázkovými knihami a jejich potenciálem z hlediska využití ve vyučování cizích jazyků. V první části přináší práce teoretický úvod do problému, nejdříve definuje obrázkovou knihu jako specifický literární druh, poté nastiňuje aspekty její aplikace do vyučování cizích jazyků u žáků mladšího školního věku. Praktická část práce potom vychází z navrženého učebního bloku zaměřeného na práci s obrázkovou knihou, který diplomantka na základě principů vydefinovaných v teoretické části sama zkonstruovala a použila v rámci své výuky na základní škole, a následně tuto zkušenost analyzovala za účelem komplexního zhodnocení aspektů práce s obrázkovou knihou ve vyučování cizích jazyků. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D18103
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account