Marketingový mix ve společnosti S. M. K., a.s. Blansko

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Keřt, Radim
dc.contributor.author Rásochová, Andrea
dc.date.accessioned 2008-08-12T07:09:55Z
dc.date.available 2008-08-12T07:09:55Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/29098
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu. Je rozdělena na dvě části. První část práce je teoretická a zabývá se marketingem obecně, marketingovým mixem a popisuje jeho jednotlivé složky. Druhá část se věnuje situační analýze ve společnosti S. M. K., a.s. Blansko, porovnává jednotlivé složky marketingového mixu s okolím organizace a podává návrhy na zlepšení. cze
dc.format 94 s. cze
dc.format.extent 4362072 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Marketing mix eng
dc.subject products eng
dc.subject prices eng
dc.subject promotion eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.subject Marketing cze
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject produkty cze
dc.subject Ceny cze
dc.subject propagace cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.title Marketingový mix ve společnosti S. M. K., a.s. Blansko cze
dc.title.alternative Marketing mix in the company S. M. K., Inc. Blansko eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated This bachelor work is tagreted to the analysis of marketing mix. It is divided in two parts. The first part of this work is theoretical and it deals with the marketing generally, marketing mix and it describe its individual parts. The second part of this work devotes to concrete application this implements in use in the company S. M. K., Inc. Blansko, it compares this individual parts of marketing mix with surroundings of the company and it reports proposals for innovation. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D18241
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet