dc.contributor.advisor |
Drdla, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Fidrmuc, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T06:19:27Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T06:19:27Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/28757 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce osvětluje význam městské hromadné dopravy v dopravním systému města. Řeší otázku preference městské hromadné dopravy a popisuje technologie, jimiž je na světelných signalizačních zařízeních tramvajová doprava preferována. Diplomová práce zahrnuje postupy pro výpočet změn v tramvajovém provozu v městě Brně, které nastanou při vypnutí preferencí na třech typově odlišných světelných křižovatkách, a rovněž zahrnuje jejich realizaci. Cílem práce je početně podložit možné změny v počtu vozidel vypravovaných na jednotlivé linky při rozšíření preference na světelných signalizačních zařízeních v celé tramvajové síti. |
cze |
dc.format |
91 s. |
cze |
dc.format.extent |
7003066 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
Public Transport |
eng |
dc.subject |
traffic lights |
eng |
dc.subject |
tram system |
eng |
dc.subject |
městská hromadná doprava |
cze |
dc.subject |
světelná signalizace |
cze |
dc.subject |
tramvajový provoz |
cze |
dc.subject |
Brno |
cze |
dc.title |
Vliv zavádění preference světelnou signalizací na tramvajový provoz v městě Brně |
cze |
dc.title.alternative |
Processing of traffic lights priority at tram system in Brno and their effects |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma work explains importace of public transport at city traffic system. It solves a question of public transport priority and it describes a tram traffic priority technology, that’s doing by traffic lights. The diploma work includes processes for calculation differences, which happen on three different types of crossways with lights in tram traffic in Brno city, when preferences are turned off . Also it includes their realisation. Aim of the work is to ground by calculation possible differences of number of vehicles, that are dispatched, when the preferences would be extended on all traffic lights in whole tram network. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D18501 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |