Hodnocení spokojenosti občanů s činností Městského úřadu v Novém Bydžově

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Provazníková, Romana
dc.contributor.author Kolínská, Pavlína
dc.date.accessioned 2007-11-26T11:24:56Z
dc.date.available 2007-11-26T11:24:56Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/27731
dc.description.abstract Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na zkoumání oblasti zajištění kvalitního výkonu veřejné správy a také na poskytování kvalitních veřejných služeb, od kterých je odvozena odpovídající úroveň spokojenosti jejich uživatelů. Teoretická část přináší v první kapitole obecný úvod do veřejné správy, následuje charakteristika metod kvality, používaných městskými úřady k zajištění vyšší kvality prováděných činností, v závěru této části je pozornost směřována k aspektům spokojenosti občanů. Údaje o městě a městském úřadě, jakož i přiblížení výsledků aplikovaného benchmarkingu a realizace dotazníkového šetření, jsou předmětem praktické části. Zde je také obsaženo řešení hlavního cíle mé práce, který spočívá ve zjišťování spokojenosti a názorů veřejnosti na činnost městského úřadu a jím poskytovaných veřejných služeb, a to na základě vyhodnoceného dotazníkového šetření. cze
dc.format 61 s., 11 s. příloh cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject Public Administration eng
dc.subject qualities eng
dc.subject Public services eng
dc.subject content eng
dc.subject questionnaire survey eng
dc.subject kvality cze
dc.subject Veřejné služby cze
dc.subject benchmarking cze
dc.subject Spokojenost cze
dc.subject dotazníková šetření cze
dc.subject veřejná správa cze
dc.title Hodnocení spokojenosti občanů s činností Městského úřadu v Novém Bydžově cze
dc.title.alternative Evaluation of citizens content with municipality activity in the town Nový Bydžov eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2007
dc.description.abstract-translated The submission of first degree work examines public administration and the provision of high-quality public services, which involves satisfying deduce from parallel level of content their users. The theoretical part bears in the first chapter universal introduction into the public administration, subsequently charakteristic methods of quality, that are used of municipalities to ensure higher quality of implementation activities. At the end of this section ways of determining customer satisfaction are looked at. Indication about the town and about the municipality well as approximation outcomes of application benchmarking and implementation of questionnaire survey are subjects of the practical part. This also includes completing the main aim of this work, which is determining what services should be provided and how they can be developed within the community, from the outcomes of the questionnaire survey. eng
dc.description.department Ústav ekonomie cze
dc.thesis.degree-discipline Veřejná ekonomika a správa cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D16461
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet