Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Provazníková, Romana |
|
dc.contributor.author |
Kolínská, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2007-11-26T11:24:56Z |
|
dc.date.available |
2007-11-26T11:24:56Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/27731 |
|
dc.description.abstract |
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na zkoumání oblasti zajištění kvalitního výkonu veřejné správy a také na poskytování kvalitních veřejných služeb, od kterých je odvozena odpovídající úroveň spokojenosti jejich uživatelů. Teoretická část přináší v první kapitole obecný úvod do veřejné správy, následuje charakteristika metod kvality, používaných městskými úřady k zajištění vyšší kvality prováděných činností, v závěru této části je pozornost směřována k aspektům spokojenosti občanů. Údaje o městě a městském úřadě, jakož i přiblížení výsledků aplikovaného benchmarkingu a realizace dotazníkového šetření, jsou předmětem praktické části. Zde je také obsaženo řešení hlavního cíle mé práce, který spočívá ve zjišťování spokojenosti a názorů veřejnosti na činnost městského úřadu a jím poskytovaných veřejných služeb, a to na základě vyhodnoceného dotazníkového šetření. |
cze |
dc.format |
61 s., 11 s. příloh |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
Public Administration |
eng |
dc.subject |
qualities |
eng |
dc.subject |
Public services |
eng |
dc.subject |
content |
eng |
dc.subject |
questionnaire survey |
eng |
dc.subject |
kvality |
cze |
dc.subject |
Veřejné služby |
cze |
dc.subject |
benchmarking |
cze |
dc.subject |
Spokojenost |
cze |
dc.subject |
dotazníková šetření |
cze |
dc.subject |
veřejná správa |
cze |
dc.title |
Hodnocení spokojenosti občanů s činností Městského úřadu v Novém Bydžově |
cze |
dc.title.alternative |
Evaluation of citizens content with municipality activity in the town Nový Bydžov |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.abstract-translated |
The submission of first degree work examines public administration and the provision of high-quality public services, which involves satisfying deduce from parallel level of content their users. The theoretical part bears in the first chapter universal introduction into the public administration, subsequently charakteristic methods of quality, that are used of municipalities to ensure higher quality of implementation activities. At the end of this section ways of determining customer satisfaction are looked at. Indication about the town and about the municipality well as approximation outcomes of application benchmarking and implementation of questionnaire survey are subjects of the practical part. This also includes completing the main aim of this work, which is determining what services should be provided and how they can be developed within the community, from the outcomes of the questionnaire survey. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D16461 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|