Cross selling vybraných finančních skupin

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černohorský, Jan
dc.contributor.author Nováková, Alena
dc.date.accessioned 2007-11-26T11:22:00Z
dc.date.available 2007-11-26T11:22:00Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/27689
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá moderním způsobem prodeje produktů a služeb klientům, který se dostává stále více do popředí a který si v České republice osvojily především velké bankovní instituce, které jsou součástí silných zahraničních skupin. Cross selling, česky křížový prodej, je metoda, která vyplývá ze vzájemné podmíněnosti a propojenosti produktů a je založena na znalosti klienta, jeho preferencí a potřeb. Institucím to umožňuje komplexně pokrývat potřeby a požadavky klientů širokou nabídkou produktů celé finanční skupiny. Cílem práce je analyzovat u vybraných finančních skupin produktovou nabídku a míru využívání cross sellingu jako způsobu prodeje a ukázat význam této metody. Práce naznačuje budoucí směr, jakým by se mohly zmiňované, ale také ostatní finanční i obchodní společnosti ubírat. K analýze jsou vybrány tři z největších banky operujících na českém trhu - Česká spořitelna, a. s., Československá obchodní banka, a. s. a Komerční banka, a. s. cze
dc.format 94 s., 2 s. příloh cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject financial intermediaries eng
dc.subject banks eng
dc.subject banking products eng
dc.subject financial groups eng
dc.subject cross selling cze
dc.subject finanční zprostředkovatelé cze
dc.subject banky cze
dc.subject bankovní produkty cze
dc.subject finanční skupiny cze
dc.title Cross selling vybraných finančních skupin cze
dc.title.alternative Cross Selling of selected financial groups eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2007
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on modern strategy of selling products and services to clients, which is becoming increasingly popular in Czech Republic and which is used by large bank institutions which are members of strong international organizations. Cross selling is a method resulting from conditionality and interconnectivity of products and is based on the knowledge of the customer, customer’s behaviour and preferences. It allows these institutions to fully satisfy customer’s needs with wide product range of the whole financial group. My aim is to analyze the product offer and also level of applying of cross selling as a selling method and consequently to show the importance of this strategy. I’ve selected three financial groups as an example. This thesis indicates the direction that these selected institutions as well as all others could take in the future. For my analysis, I’ve selected three of the largest banks in the Czech market: Česká spořitelna, a. s., Československá obchodní banka, a. s. and Komerční banka, a. s. eng
dc.description.department Ústav ekonomie cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika veřejného sektoru cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D17229
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet