Organizace a řízení marketingu v dopravních společnostech

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Šaradín, Pavel
dc.contributor.author Orembová, Jaroslava
dc.date.accessioned 2007-09-30T14:54:47Z
dc.date.available 2007-09-30T14:54:47Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/25904
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá výzkumem využití marketingu v dopravních společnostech. Práce obsahuje teoretickou část věnovanou dopravě jako službě, jejím vlastnostem a řízením organizace. Další část je věnována samotnému marketingovému výzkumu v dopravních společnostech pomocí marketingového dotazníku a zjištění, jak dopravní společnosti využívají marketingu ke své podnikatelské činnosti. V závěru diplomové práce je vyhodnocení výsledků provedeného marketingového průzkumu. cze
dc.format 75 s., 18 s. příloh cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject marketingový průzkum cze
dc.subject dopravní společnosti cze
dc.subject dopravní služby cze
dc.title Organizace a řízení marketingu v dopravních společnostech cze
dc.title.alternative Organization and management of marketing in transport companies eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Holá, Jana
dc.date.accepted 2007
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D16843
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet