Studijní obor:Dopravní management, marketing a logistika
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem jako nástrojem, který má v dnešní době významný vliv na prodej výrobků či služeb. Úvodní část obsahuje obecné informace o marketingu, marketingovém mixu v dopravě, o jeho konkrétních složkách a také o komunikačním mixu jako jednom z jeho nástrojů. Druhá část analyzuje současný stav propagačních aktivit firmy ESAKO. Jsou zde podrobně rozebrány všechny užívané nástroje komunikačního mixu – reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej a také přímý marketing. Třetí část práce je zaměřena na navržení několika variant komunikační strategie, kterou by mohla firma ESAKO v budoucnu využít. Závěrečná část diplomové práce hodnotí navržené varianty z hlediska finančního a z hlediska oslovení případných zájemců o služby či výrobky. Vybírá tak nejlepší možnou variantu použitelnou pro propagaci v období od září 2007 do srpna 2008.