dc.contributor.advisor |
Petr, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Skalecký, Radovan
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T14:45:51Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T14:45:51Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/25664 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá podnikovými procesy vybrané firmy se zaměřením na popis a analýzu těchto procesů, s následnou identifikací slabých míst a návrhy na jejich odstranění. V první části práce je přiblížena podstata procesního řízení a jeho vliv na výkonnost podniku. Jsou zde popsány jednotlivé metodiky a fáze zavádění procesního řízení. Další část se zabývá modelováním stávajících procesů vybraného podniku X a analýzou těchto procesů z hlediska obsahu a návaznosti se zaměřením na identifikaci slabých míst. V poslední části jsou podány návrhy na odstranění slabých míst a neustálé zlepšování těchto procesů. |
cze |
dc.format |
91 s., 2 s. příloh |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
processes |
eng |
dc.subject |
companies |
eng |
dc.subject |
Process management |
eng |
dc.subject |
Modelling |
eng |
dc.subject |
methodologies |
eng |
dc.subject |
Effectiveness |
eng |
dc.subject |
procesy |
cze |
dc.subject |
podniky |
cze |
dc.subject |
Procesní řízení |
cze |
dc.subject |
Modelování |
cze |
dc.subject |
metodiky |
cze |
dc.subject |
Management |
cze |
dc.subject |
Reengineering |
cze |
dc.subject |
efektivita |
cze |
dc.title |
Analýza podnikových procesů |
cze |
dc.title.alternative |
Business process analysis |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šimonová, Stanislava |
|
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with business processes in real company. Author is focusing on description and analysis of these processes, followed by identification of weak spots and proposal for their removal. The first part of the thesis approaches the process management and its impact on company performance. There are described different methodologies and phases of process management introduction. Next part focuses on modeling of business processes in the company, analysis of these processes and identification of weak spots. Last part of the thesis brings proposals for these spots removal and future process improvement. |
eng |
dc.description.department |
Ústav systémového inženýrství a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informatika ve veřejné správě |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D17562 |
|
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |