dc.contributor.advisor |
Janda, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Burik, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T14:45:14Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T14:45:14Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/25650 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se v úvodu snaží ve srozumitelné podobě shrnout základní druhy kotlových vozů, provozovaných v současnosti na tratích SŽDC. V práci následuje popis vytápění cisternového vozu řady Zaes, včetně hlavních nedostatků. Vyústěním tohoto je návrh čtyř variant nového řešení systému vytápění s ohledem na možná rozměrová omezení. Každá varianta je blíže prozkoumána a popsána, načež je vybrána ta nejvhodnější. |
cze |
dc.format |
57 s. + 1 výkres |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
cisternové vozy |
cze |
dc.subject |
kotlové vozy |
cze |
dc.subject |
topnice |
cze |
dc.subject |
vytápění |
cze |
dc.subject |
kódování cisteren |
cze |
dc.subject |
nebezpečné zboží |
cze |
dc.title |
Rekonstrukce kotle cisternového vozu řady Zaes z hlediska požadavků na čistění |
cze |
dc.title.alternative |
Rebuilding the tank of a type Zaes tank wagon to facilitate cleaning |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky-Kolejová vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D16735 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |