Analýza komunikačního mixu společnosti Hansgrohe CS, s. r. o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Krupa, Michal
dc.date.accessioned 2007-09-30T14:27:30Z
dc.date.available 2007-09-30T14:27:30Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/25367
dc.description.abstract Diplomová práce "Analýza komunikačního mixu společnosti Hansgrohe CS, s. r. o." se zabývá problematikou marketingové komunikace, jejími nástroji a účinností. Cílem práce je podrobné zmapování jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Do těchto nástrojů patří reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej a direct marketing. V teoretické části nejprve přibližuji názory odborníků na tuto oblast. V praktické části se zabývám nejdřívem profilem společnosti Hansgrohe, poté analyzuji její jednotlivé nástroje komunikačního mixu, zachycuji je v grafické podobě a hodnotím. Podkladové informace vycházejí z praktických poznatků a zkušeností a poskytnutých informací kompetentními pracovníky této firmy. Součástí práce jsou i praktické ukázky některých prvků jednotlivých nástrojů. cze
dc.format 106 s., 13 s. obr. příloh cze
dc.format.extent cze
dc.format.mimetype cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights cze
dc.subject Reklama cze
dc.subject Public relations cze
dc.subject promotions cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject Hansgrohe cze
dc.subject propagace cze
dc.subject Marketingová komunikace cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject direct marketing cze
dc.subject osobní prodej cze
dc.subject promotion eng
dc.subject Public relations eng
dc.subject Communication mix eng
dc.subject Marketing mix eng
dc.subject Hansgrohe eng
dc.subject propagation eng
dc.subject Marketing communication eng
dc.subject direct marketing eng
dc.subject personal selling eng
dc.title Analýza komunikačního mixu společnosti Hansgrohe CS, s. r. o. cze
dc.title.alternative Means of communication mix analysis of the company Hansgrohe CS, s. r. o. cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee cze
dc.date.accepted 2007 cze
dc.description.abstract-translated The thesis "Means of communication mix analysis of the company Hansgrohe CS, s. r. o." deals with the problems of marketing communication, means of this communication and its efficiency. The aim of the work is to map individual means of marketing communication. This communication includes promotion, public relations, personal selling and direct marketing. I describe views of experts in this problem in the theory part. In the practical part I deal with company Hansgrohe generally and after it I analyze means of communication mix of this company and demonstrate it graphically. The data from the practical pieces of knowledge, experience and afforded information from qualified workers. Practical ilustrations of individual means of communication are enclosed. cze
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika veřejného sektoru cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature Práce dosud není ve studovně dostupná cze
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet