Studijní obor:Dopravní management, marketing a logistika
Abstrakt:
Každá firma byla založena proto, aby naplňovala určité poslání a to výrobu či poskytování služeb svým zákazníkům. Toto poslání firmy koresponduje se základními představami zakladatelů firmy o tom, co bude předmětem podnikání, jací budou zákazníci firmy, jaké potřeby a jakými výrobky a službami bude firma potřeby svých zákazníků uspokojovat. Ústřední pojem strategického řízení úzce souvisí s cíli, které firma sleduje. Obecně můžeme říci, že cíle jsou žádoucí budoucí stavy, kterých má být dosaženo. Strategie vyjadřují základní představy o tom, jakou cestou budou firemní cíle dosaženy. Strategické cíle je zpravidla v průběhu času nutno přizpůsobovat měnícímu se podnikatelskému prostředí, případně tomu, jak jsou stávající cíle realizovány. Cílem diplomové práce je zjistit zda existují cesty, kterými by se dalo v jinak dobře vedené společnosti dosáhnout úspor během procesu výroby a dále zjistit jak si podnik stojí oproti konkurenci.