DSpace
English čeština   

   

Digitální knihovna Univerzity Pardubice >
Univerzita Pardubice >
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc. >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10195/24858

Název: Corporate Identity und Image als wichtiger Marketingaspekt für den Erfolg auf dem Markt
Název v jiném jazyce: Corporate Identity and Image as an Important Marketing Aspect For Success on the Market
Autoři: Vaněk, Vladimír
Vedoucí práce: Matušková, Lenka
Datum vydání: 2007
Typ: bakalářská práce
Studijní obor: Německý jazyk pro hospodářskou praxi
Signatura: D17583
Umístění: Univerzitní knihovna (sklad)
URI: http://hdl.handle.net/10195/24858
Appears in Collections:Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.

Files in This Item:

There are no files associated with this item.

Share/Bookmark

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2009 MIT and Hewlett-Packard
Univerzita Pardubice - Univerzitní knihovna UPa - Seico s.r.o. - Feedback