Identifikace a řízení hodnoty pro zákazníky v rámci diferencovaného CRM

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jelínková, Martina
dc.contributor.author Procházková, Marcela
dc.date.accessioned 2007-09-30T13:59:40Z
dc.date.available 2007-09-30T13:59:40Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/24789
dc.description.abstract Práce se zabývá podstatou diferencovaného CRM a specifikací metod pro identifikaci a řízení hodnoty poskytované zákazníkům dle jejich hodnoty pro podnik. Na základě výzkumu jsou v práci popsány a zhodnoceny tyto metody ve vybraném oboru podnikání chemického průmyslu. Dále je navrženo zdokonalení užívaných metod s ohledem na specifika oboru podnikání. cze
dc.format 76 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject vztah se zákazníky cze
dc.subject hodnota zákazníka cze
dc.title Identifikace a řízení hodnoty pro zákazníky v rámci diferencovaného CRM cze
dc.title.alternative Identification and managing the value for customers in terms of differentiated CRM cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Tetřevová, Liběna
dc.date.accepted 2007
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D17336
dc.thesis.degree-program Chemie a technická chemie cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet