dc.contributor.advisor |
Píšová, Michaela |
cze |
dc.contributor.author |
Serbousková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T13:05:50Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T13:05:50Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/23657 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá otázkou žákova sebehodnocení s důrazem na oblast výuky cizího jazyka. Zkoumá postavení této formy hodnocení v systému vyučovacího procesu a její uplatnění z pohledu tradičních i inovačních vzdělávacích koncepcí. Rozebírá zpětnovazební charakter technik sebehodnocení a jejich účinky na žákův psychický vývoj i rozvoj jeho učebních dovedností. |
cze |
dc.format |
153 s. |
cze |
dc.format.extent |
|
cze |
dc.format.mimetype |
|
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
|
cze |
dc.subject |
výuka jazyků |
cze |
dc.subject |
žáci |
cze |
dc.subject |
sebehodnocení |
cze |
dc.subject |
hodnocení |
cze |
dc.subject |
psychologie dítěte |
cze |
dc.title |
Learner Self - Assessment |
cze |
dc.title.alternative |
Žákovo sebehodnocení |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2004 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
anglický jazyk |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta humanitních studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D13253 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |