dc.contributor.advisor |
Macháček, Jiří |
|
dc.contributor.author |
Mako, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T12:49:57Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T12:49:57Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/22204 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá řízením hydraulicko-pneumatické soustavy PID regulátorem. Obsahuje popis PI/PID regulátorů a konkrétně kompaktního PID regulátoru KS 20-I. U hydraulicko-pneumatické soustavy byly proměřeny přechodové a frekvenční charakteristiky. Z nejčastěji používaných metod nastavení bylo vybráno 5 metod, které byly změřeny na reálné soustavě. Kvůli poruše kompaktního PID regulátoru KS 20-I byl návrh regulátoru proveden v prostředí Simulink. |
cze |
dc.format |
34 s. |
cze |
dc.format.extent |
|
cze |
dc.format.mimetype |
|
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
|
cze |
dc.subject |
PID regulátory |
cze |
dc.subject |
přechodová charakteristika |
cze |
dc.subject |
frekvenční charakteristika |
cze |
dc.subject |
dopravní zpoždění |
cze |
dc.title |
Řízení soustavy PID regulátorem |
cze |
dc.title.alternative |
Process control by PID controller |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2006 |
|
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
Katedra řízení procesů a výpočetní techniky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
řízení chemických procesů |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D15372 |
|
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |