Marketingová strategie firmy zabývající se nebezpečnými odpady
Login
DSpace Home
→
Univerzita Pardubice
→
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Marketingová strategie firmy zabývající se nebezpečnými odpady
Farář, Luboš
Files in this item
URI:
http://hdl.handle.net/10195/16709
Datum publikování:
2000
Document type:
diplomová práce
Advisor:
Kožená, Marcela
Signature:
D10460
Stav:
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou
Study discipline:
ekonomicko-správní
Abstract:
Autor na základě analýzy SWOT navrhuje firmě podnikající v oblasti likvidace nebezpečných odpadů její marketingovou strategii.
Show full item record
Files
Size
Format
View
There are no files associated with this item.
This item appears in the following Collection(s)
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
[39574]
Search DSpace
Whole Digital Library
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
Date issued
Authors
Titles
Subjects
This Collection
Date issued
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login