Marketingová strategie firmy EuroTax spol. s r.o. Hradec Králové

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kožená, Marcela
dc.contributor.author Machútová, Radka
dc.date.accessioned 2007-09-30T11:51:05Z
dc.date.available 2007-09-30T11:51:05Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/15910
dc.description.abstract Práce hodnotí marketingovou strategii firmy EuroTax spol. s r.o. Hradec Králové na základě analýzy mikroprostředí a makroprostředí. Je provedena analýza jednotlivých faktorů, které ovlivňují firmu, je aplikován Porterův model konkurenčního prostředí. cze
dc.format 89 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject analýza firmy cze
dc.subject strategický marketing cze
dc.subject marketingové strategie cze
dc.title Marketingová strategie firmy EuroTax spol. s r.o. Hradec Králové cze
dc.title.alternative Marketing strategy of company EuroTax Ltd. Hradec Králové cze
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2003
dc.thesis.degree-discipline ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D12997
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet