dc.contributor.advisor |
Luxová, Martina |
|
dc.contributor.author |
Večerek, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T11:48:24Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T11:48:24Z |
|
dc.date.issued |
2001 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/15581 |
|
dc.description.abstract |
Autor v práci vysvětluje základní pojmy problematiky integrovaných taktových jízdních řádů. Pojednává o zavedení integrovaného jízdního řádu v dopravním uzlu Olomouc a vyhodnocuje navržené varianty. |
cze |
dc.format |
77 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
železniční doprava |
cze |
dc.subject |
osobní doprava |
cze |
dc.subject |
Integrovaná doprava |
cze |
dc.subject |
taktový jízdní řád |
cze |
dc.title |
Studie integrovaných taktových jízdních řádů ve vybrané oblasti |
cze |
dc.title.alternative |
A Study of integrated tact time-tables in selected region |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2001 |
|
dc.thesis.degree-discipline |
technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D11099 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |