Analýza prodeje vozů v Auto Bohemia, s. r. o. Kolín

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kemr, Václav
dc.contributor.author Hájková, Simona
dc.date.accessioned 2007-09-30T11:45:06Z
dc.date.available 2007-09-30T11:45:06Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/15174
dc.description.abstract Bakalářská práce v teoretické části obecně popisuje marketingovou stránku firmy zaměřenou na marketingový mix. Praktická část je věnována firmě Auto Bohemia, s. r. o. Kolín. Jsou charakterizovány podmínky a předmět obchodní smlouvy se Škoda Auto, a. s., jež je nedílnou součástí partnerství Auto Bohemia, s. r. o. se Škoda Auto, a. s. Je podán rozbor systému řízení kvality prezentovaný certifikátem ISO 9001 a především je analyzován prodej nových a ojetých vozidel včetně standardů vedoucích k úspěšnému prodeji. cze
dc.format 44 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject marketingové plány cze
dc.subject ISO 9001 cze
dc.subject automobily cze
dc.subject analýza prodeje cze
dc.subject obchodní smlouvy cze
dc.subject ŠKODA AUTO, a.s. cze
dc.title Analýza prodeje vozů v Auto Bohemia, s. r. o. Kolín cze
dc.title.alternative The analysis of car's sale in Car Bohemia Ltd. cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2005
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline veřejná ekonomika a správa cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D14583
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet