Analýza řízení výkonů měničových napájecích stanic v trakční soustavě 25 Kv 50 Hz

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Novák, Jaroslav
dc.contributor.author Čermák, Dušan
dc.contributor.author Mlynařík, Ladislav
dc.date.accessioned 2021-05-15T18:43:23Z
dc.date.available 2021-05-15T18:43:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.issn 1804-1795
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77312
dc.description.abstract V železničních trakčních systémech 25 kV 50 Hz se v ČR připravuje aplikace napájecích stanic s řízenými vysokonapěťovými polovodičovými měniči. Významnými výhodami měničových napájecích stanic jsou možnost dvoustranného napájení trakčního vedení a řízené omezování výkonového zatížení napájecích stanic. V článku je prezentována simulační analýza trakčního dvoustranného napájení a hlavní vlastnosti systému při napájení vlakových souprav. Jsou analyzovány některé provozní situace z hlediska výkonového zatížení napájecích stanic a z hlediska ztrát při přenosu energie trakčním vedením. cze
dc.format p. 1-25 eng
dc.language.iso cze
dc.relation.ispartof Trilobit, volume 2020, issue: 2 eng
dc.rights open access eng
dc.subject trakční napájecí soustava cze
dc.subject napájecí stanice cze
dc.subject řízení napájecího výkonu cze
dc.subject traction supply system eng
dc.subject supply station eng
dc.subject supply power control eng
dc.title Analýza řízení výkonů měničových napájecích stanic v trakční soustavě 25 Kv 50 Hz cze
dc.title.alternative Power control analyse of converter supply stations in traction system 25KV 50 HZ eng
dc.type article cze
dc.description.abstract-translated In railway traction systems 25 kV 50 Hz, applications of power supply stations with controlled high-voltage semiconductor converters are being prepared in the Czech Republic. Significant advantages of converter power supply stations are the possibility of double-side supply of traction line and controlled limitation of the power load of power supply stations. The article presents a simulation analysis of traction double-side power supply and the main properties of the system when trains are supplied. Some operating situations are analyzed in terms of power load of power stations and in terms of losses in power transmission in the traction line. eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published version eng
dc.relation.publisherversion http://trilobit.fai.utb.cz/Data/Articles/PDF/2a20443f-0ee0-4497-affb-dd69bafac5ca.pdf
dc.project.ID TK02010009/Zvyšování efektivity železniční dopravy v rámci energetické optimalizace systému multimodální mobility cze
dc.identifier.obd 39885320


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet