Empirical Research on Corporate Social Responsibility in the Logistics Company

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Činčalová, Simona cze
dc.date.accessioned 2019-05-22T08:47:05Z
dc.date.available 2019-05-22T08:47:05Z
dc.date.issued 2018 eng
dc.identifier.isbn 978-0-9998551-0-2 eng
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/72867
dc.description.abstract This paper deals with Corporate Social Responsibility (CSR) in Logistics Company. Corporate social responsibility (CSR) promotes a vision of business accountability to a wide range of stakeholders, besides shareholders and investors. Key areas of concern are environmental protection and the wellbeing of employees, the community and civil society in general, both now and in the future. Nowadays CSR has become an essential part of big, multinational corporations without which any corporation of a substantial size would face difficulties from various fronts – non-government organizations, governments, public (including existing and potential customers), and even workforce itself. As in any other business, CSR has a positive effect in logistics. The long-term financial success of businesses is increasingly linked to corporate social responsibility and reporting. In August 2017, interviews with warehousemen (as one of key employees) associated with CSR conducted in the selected logistics company in the Czech Republic. According to these talks, recommendations were defined. eng
dc.format p. 254-260 eng
dc.language.iso eng eng
dc.publisher International Business Information Management Association-IBIMA eng
dc.relation.ispartof Innovation management and education excellence through vision 2020 eng
dc.rights pouze v rámci univerzity eng
dc.subject CSR eng
dc.subject logistics eng
dc.subject warehousemen eng
dc.subject CSR cze
dc.subject logistika cze
dc.subject skladník cze
dc.title Empirical Research on Corporate Social Responsibility in the Logistics Company eng
dc.title.alternative Empirický výzkum společenské odpovědnosti firem v logistickém podniku cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Tento článek se zabývá sociální odpovědností podniků (CSR) v logistické společnosti. Společenská odpovědnost firem (CSR) podporuje vizi společenské odpovědnosti široké škále zúčastněných stran, včetně akcionářů a investorů. Klíčovými oblastmi zájmu jsou ochrana životního prostředí a blahobyt zaměstnanců, komunita a společnost celkově, a to jak nyní, tak i v budoucnosti. V současné době se CSR stala nezbytnou součástí velkých nadnárodních korporací, bez kterých by čelila potížím z různých stran - nevládních organizací, vlád, veřejnosti (včetně stávajících a potenciálních zákazníků) a dokonce i samotné pracovní síly. Stejně jako v každém jiném podnikání má CSR pozitivní vliv na logistiku. Dlouhodobý finanční úspěch podniků stále více souvisí se společenskou odpovědností podniků a podáváním zpráv o ní. V srpnu roku 2017 se ve vybrané logistické společnosti v České republice uskutečnily rozhovory s pracovníky skladů (jako jedni z klíčových zaměstnanců). Na základě těchto rozhovorů byla definována doporučení. cze
dc.event 31st International-Business-Information-Management-Association Conference (25.04.2018 - 26.04.2018, Milán) eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus postprint eng
dc.project.ID SGS_2018_018/Digitální ekonomie eng
dc.identifier.wos 000444067200024
dc.identifier.scopus 2-s2.0-85060817739
dc.identifier.obd 39881933 eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet