Vliv obnovení provozu na trati Rakovník – Mladotice na počty cestujících

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Matuška, Jaroslav cze
dc.contributor.author Kopáč, Vladimír cze
dc.contributor.author Řehuřek, Tomáš cze
dc.contributor.author Šturma, Martin cze
dc.contributor.author Loucký, Petr cze
dc.contributor.editor Matuška, Jaroslav cze
dc.date.accessioned 2019-05-22T08:13:50Z
dc.date.available 2019-05-22T08:13:50Z
dc.date.issued 2018 cze
dc.identifier.issn 1210-3942 cze
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/72582
dc.description.abstract Článek prezentuje změny frekvence cestujících při variantních opatřeních obnovy provozu v úseku Kralovice – Mladotice. Výstupy modelu LOGIT ukazují, že při zkrácení jízdních dob a zavedení přímých vlaků do přirozeného centra spádové oblasti se i regionální železniční doprava může stát atraktivní. cze
dc.format p. 12-16 cze
dc.language.iso cze cze
dc.relation.ispartof Nová železniční technika : nové železniční trendy, volume 25, issue: 4 cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject regionální dráha, traťová rychlost, model LOGIT cze
dc.subject regional railway line, track speed, model LOGIT eng
dc.title Vliv obnovení provozu na trati Rakovník – Mladotice na počty cestujících cze
dc.title.alternative Influence of the renewed operation on the line Rakovník - Mladotice upon number of passengers eng
dc.type article cze
dc.description.abstract-translated This paper presents the changes in passenger frquency due to variant measures of operation renewal in the line section Kralovice - Mladotice. The outputs of the model LOGIT show that at shortening of travel time even the regional railway transport may become attractive. eng
dc.peerreviewed yes cze
dc.publicationstatus published cze
dc.project.ID SGS_2017_009/Dopravní technika, technologie a řízení cze
dc.identifier.obd 39880961 cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet