dc.contributor.advisor |
Škorničková, Zuzana |
|
dc.contributor.author |
Horáčková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-17T08:00:48Z |
|
dc.date.available |
2018-07-17T08:00:48Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-05-07 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71460 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce s názvem "Edukace klientek porodní asistentkou v předoperačním období" je rozdělena na dvě části teoretickou a průzkumnou. V teoretické části je pozornost věnována edukaci a jejímu uplatnění v ošetřovatelství a porodní asistenci, fázím edukace, komunikaci, překážkám a dokumentaci v edukačním procesu. Dále shrnuje informace o celkovém předoperačním období a úvodu do problematiky gynekologických operací. Průzkumná část je zaměřena na zmapování průběhu edukace v předoperačním období a zhodnocení podané edukace zdravotnickým personálem. Na závěr této práce jsou zhodnoceny výsledky průzkumného šetření získaného na oddělení pooperační gynekologie. |
cze |
dc.format |
72 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
edukace |
cze |
dc.subject |
edukační proces |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
předoperačním období |
cze |
dc.subject |
operace |
cze |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
education process |
eng |
dc.subject |
communication |
eng |
dc.subject |
preoperative period |
eng |
dc.subject |
operation |
eng |
dc.title |
Edukace klientek porodní asistentkou v předoperačním období |
cze |
dc.title.alternative |
Education of clients by midwife in the preoperative period |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Pavlová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2018-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis entitled "Education of midwifery clients in the preoperative period" is divided into two parts-theoretical and research. In the theoretical part, attention is paid to education and its use in nursing and midwifery, education phases, communication, obstacles and documentation in the educational process. It also summarizes information about the overall preoperative period and the introduction to gynecological operations. The exploratory part is focused on mapping the course of current education in the preoperative period and the evaluation of the given education by the medical staff. At the conclusion of this work are evaluated the results of the research survey obtained in the department of postoperative gynecology. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Porodní asistentka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D38126 |
|
dc.thesis.degree-program |
Porodní asistence |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: A
Hodnocení oponenta: A
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Na jakém základě byl vytvořen dotazník vlastní konstrukce, o co se jeho tvorba opírala?
2. Jaké je využití Vašich výsledků v klinické praxi nebo jak by bylo možné Vaše výsledky využit?
Obhajoba bakalářské práce s prezentací výborná. |
cze |
dc.identifier.stag |
35483 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |