Systém managementu ve firmě zaměřené na marketing

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Šatera, Karel
dc.contributor.author Kasal, Leoš
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:13:30Z
dc.date.available 2018-06-14T06:13:30Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-04-23
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71100
dc.description.abstract Účelem této bakalářské práce je analyzovat systém managementu v marketingové společnosti Czech marketing, s. r. o., pomocí syntézy shrnout získané poznatky a v případě identifikace problémů představit návrh na zlepšení. Teoretická část je zaměřena na vývoj a teorii marketingu a managementu, popisu pojmů týkajících se marketingu a managementu a dále event marketingu. Praktická část popisuje a analyzuje systém managementu v konkrétní situaci a v činnosti vybrané orgnanizace. cze
dc.format 50 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject management cze
dc.subject systémy cze
dc.subject event marketing cze
dc.subject marketing eng
dc.subject management eng
dc.subject systems eng
dc.subject event marketing eng
dc.title Systém managementu ve firmě zaměřené na marketing cze
dc.title.alternative Management system in a marketing company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2018-05-30
dc.description.abstract-translated The purpose of thich bachelor thesis is to analyze the management system in marketing company Czech marketing, s. r. o., using the sysnthesis to summarize the acquired knowledge and to present a propsal for improvement in the case of problem identification. The theretical part focuses on the development and theory of marketing and management, a description of concepts and on event marketing. Practical part describes and analyses the system of management in a particular situation in the activity of selected organization. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D38058
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student zpracoval bakalářskou práci na téma Systém managementu ve firmě zaměřené na marketing. Cílem práce byla analýza systému managementu v marketingové firmě. Shrnutí získaných poznatků metodou syntézy. V případě identifikace problémů, návrh na opatření.Po obhájení práce byly studentovi položeny otázky vedoucího práce:1) Jaká jsou specifika v systému managementu ve firmě zaměřené na marketing, oproti standartní obchodní firmě a jak je firma Czech marketing, s.r.o. realizuje?Odpovědi na otázky vedoucího práce i komise byly dostačující. cze
dc.identifier.stag 35023
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet