dc.contributor.advisor |
Šilar, Zdeněk |
|
dc.contributor.author |
Navrátil, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:09:41Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:09:41Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-05-09 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/70875 |
|
dc.description.abstract |
V této práci je nejprve popsán Operační systém Android a následně je popsáno OpenGL ES API pro práci s 2D a 3D grafikou. Jsou také vysvětleny důležité pojmy a popsány klíčové třídy a metody. Následně je realizována demonstrační aplikace pro Operační systém Android, která umožňuje vykreslit 2D a 3D objekty a využívá techniky pro práci s texturami, světelnými zdroji, kamerou a animacemi. |
cze |
dc.format |
51 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Java |
cze |
dc.subject |
OpenGL ES |
cze |
dc.subject |
Android |
cze |
dc.subject |
mobilní aplikace |
cze |
dc.subject |
2D/3D grafika |
cze |
dc.subject |
Java |
eng |
dc.subject |
OpenGL ES |
eng |
dc.subject |
Android |
eng |
dc.subject |
mobile application |
eng |
dc.subject |
graphics |
eng |
dc.subject |
3D object |
eng |
dc.title |
Mobilní OpenGL ES aplikace |
cze |
dc.title.alternative |
OpenGL ES mobile application |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2018-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this work, the Android Operating System is first described, followed by the OpenGL ES API for 2D and 3D graphics. Key concepts and key classes and methods are also explained. Subsequently, a demonstration application for the Android Operating System is implemented, which allows to draw 2D and 3D objects and uses techniques for working with textures, light sources, camera and animations. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D38354 |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
V práci byla vytvořena mobilní aplikace pro OS Android, která demonstruje možnosti grafické knihovny Open GL ES. Aplikace obsahuje demonstraci reálné 2D animace, 3D animace s texturami a ukázku práce se zdroji světla.
Výsledek kontroly plagiátorství ukázal na shodu větší než 25% u 20 souborů ze 100 souborů. Jedná se o konfigurační soubory, zdrojové texty startovacích aktivit nebo často požívaných open source knihoven třetích stran. Vedoucí vyhodnotil, že je práce původní a nejedná se o plagiát. |
cze |
dc.identifier.stag |
36091 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |