Studijní obor:Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Abstrakt:
Diplomová práce je věnována specifikaci nástrojů pro vytváření pozitivní reputace chemických průmyslových podniků u klíčových firemních stakeholderů, kterými jsou zákazníci. Představuje rešerši odborné literatury, která se zabývá problematikou podnikové reputace. Nejprve je definována reputace a pojmy s ní související. V navazující části práce je popsán reputation management a jsou vysvětleny složky podnikové identity jako nástroje budování pozitivní reputace podniku.
Praktická část diplomové práce popisuje a shrnuje výsledky primárního kvalitativního výzkumu ve vybraných podnicích chemického průmyslu orientovaného na specifikaci nástrojů pro vytváření pozitivní reputace podniku v očích zákazníků. Výsledky jsou shrnuty v podobě zprávy z výzkumu. Závěrem jsou zjištěné informace diskutovány a jsou předložena doporučení, která by měla přispět k efektivnějšímu vytváření pozitivní reputace sledovaných podniků u zákazníků.