dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
|
dc.contributor.author |
Langrová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2018-03-22T12:18:43Z |
|
dc.date.available |
2018-03-22T12:18:43Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2017-11-23 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/70484 |
|
dc.description.abstract |
The bachelor's thesis deals with teaching English pronunciation with focus on word stress. It starts with the theoretical part which mainly describes the importance of teaching word stress, teaching methods, teachers' feedback on learners' word stress and teachers as pronunciation models. The practical part consists of research which was conducted with a help of observations and interviews. The aim of the practical part is to ascertain whether teachers involve activities focused on word stress into teaching, how often these activities happen, whether learners are provided with appropriate feedback on their word stress and lastly, whether teachers are proper pronunciation models for their learners in terms of word stress. |
eng |
dc.format |
58 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pronunciation |
eng |
dc.subject |
word stress |
eng |
dc.subject |
teachers |
eng |
dc.subject |
learners |
eng |
dc.subject |
výslovnost |
cze |
dc.subject |
slovní přízvuk |
cze |
dc.subject |
učitelé |
cze |
dc.subject |
žáci |
cze |
dc.title |
Pronunciation in teaching English: Focus on word stress |
eng |
dc.title.alternative |
Výslovnost ve výuce angličtiny se zaměřením na slovní přízvuk |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zitková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2018-02-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá vyučováním výslovnosti v anglickém jazyce se zaměřením na slovní přízvuk. Teoretická část se z větší části zabývá vyučováním slovního přízvuku, vyučovacími metodami, zpětnou vazbou učitelů na slovní přízvuk žáků a učitelem jako výslovnostní model. Praktická část se skládá z výzkumu, který byl zhotoven za pomocí pozorování a rozhovorů. Cílem praktické části je zjistit, zda a v jakém rozsahu učitelé zařazují do vyučování aktivity cílené na slovní přízvuk, jestli poskytují žákům relevantní zpětnou vazbu na slovní přízvuk a zda jsou pro své žáky správným výslovnostním modelem z hlediska slovního přízvuku. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D37416 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
34285 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |