Tvorba assetů pro hru pro herní engine Unity 3D

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brožek, Josef
dc.contributor.author Houžvička, Jan
dc.date.accessioned 2018-01-09T09:31:17Z
dc.date.available 2018-01-09T09:31:17Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2017-05-10
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/69709
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou assetů především vizuálního charakteru, které lze využít pro tvorbu počítačové hry v herním enginu Unity. Práce nejdříve představí použitý profesionální software a dále čtenáři vysvětlí principy a techniky tvorby obsahu pro počítačové hry a s nimi spojené pojmy, přičemž důraz je kladen také na šetření výpočetního výkonu. Nakonec je práce věnována praktické tvorbě herních assetů. cze
dc.format 60 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject assety cze
dc.subject prefab cze
dc.subject herní engine cze
dc.subject počítačová grafika cze
dc.subject optimalizace cze
dc.subject assets eng
dc.subject prefab eng
dc.subject game engine eng
dc.subject computer graphics eng
dc.subject optimization eng
dc.title Tvorba assetů pro hru pro herní engine Unity 3D cze
dc.title.alternative Creating of assets for game created in Unity 3D engine eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2018-01-08
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the creation of assets mainly of visual character, which can be used to create a computer game in the game engine Unity. First, professional software used in this thesis will be introduced and next, the basic principles and techniques of computer game content creation and related concepts will be explained, with emphasis also being placed on computing performance. Finally, the thesis is dedicated to the practical creation of game assets. eng
dc.description.department Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature D37253
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou assetů především vizuálního charakteru, které lze využít pro tvorbu počítačové hry v herním enginu Unity. Práce nejdříve představí použitý profesionální software a dále čtenáři vysvětlí principy a techniky tvorby obsahu pro počítačové hry a s nimi spojené pojmy, přičemž důraz je kladen také na šetření výpočetního výkonu. Nakonec je práce věnována praktické tvorbě herních assetů. Cíle práce byly zcela naplněny. cze
dc.identifier.stag 32728
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet