"Jsme jiná škola" - vytváření cílů a obsahů vzdělávání na základních školách

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Synková, Hana
dc.contributor.author Randáková, Tereza
dc.date.accessioned 2017-09-19T08:24:17Z
dc.date.available 2017-09-19T08:24:17Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-06-30
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/69336
dc.description.abstract Práce je kvalitativní sondou do prostředí soukromých škol vnikajících z iniciativy rodičů. Cílem práce je zjistit proč tyto školy vnikají, jaké to jsou školy a jakým způsobem se vymezují vůči jiným vzdělávacím zařízením. Práce vychází ze zúčastněného pozorování a analýzy prostředí soukromé školy zajišťující základní vzdělávání. Autorka popisuje proces vniku této školy. Ukazuje, jak se tato škola legitimizovala a s jakými problémy se potýkala v rámci své institucionalizace. Věnuje se své vlastní pozici během výzkumu a také reflektuje diskurzivní prostředí této školy. cze
dc.format 95 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject vzdělávání cze
dc.subject soukromé školy cze
dc.subject rodičovské iniciativy cze
dc.subject institucionalizace cze
dc.subject education eng
dc.subject private schools eng
dc.subject parental initiative eng
dc.subject institutionalization eng
dc.title "Jsme jiná škola" - vytváření cílů a obsahů vzdělávání na základních školách cze
dc.title.alternative "We Are a Different School" - Creation of Goals and Content of Education in Elementary Schools eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Andrš, Zbyněk
dc.date.accepted 2017-08-28
dc.description.abstract-translated The paper presents a qualitative study of a private schools' domain which is founded by parental activity. The aim of this paper is to find out why such schools arise and what strategies they use to delimit themselves against other schooling facilities. The paper is based on the analysis of fieldwork and participatory observation conducted within a private elementary school. The author describes the process of creating this school and shows the process of legitimization and institutionalization of this school, taking into account her own position within the field and reflects discursive domain within. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Sociální antropologie cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D37199
dc.thesis.degree-program Sociologie cze
dc.description.defence Autorka práce vyslechla posudky a uspokojivě vysvětlila kontext citací použitých v práci. cze
dc.identifier.stag 30804
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet