dc.contributor.advisor |
Jelínková, Martina |
|
dc.contributor.author |
Čepová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:10:43Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:10:43Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-05-12 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68503 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce představuje rešerši odborné literatury zabývající se problematikou firemní reputace, kdy je nejprve daný pojen definován a jsou rámcově popsány prostředky jejího budování. Navazující část teoretické části práce je věnována specifikaci public relations jako jednoho ze základních nástrojů marketingové komunikace firem sloužícího k vytváření pozitivní reputace u cílových skupin (tzv. stakeholderů).
Praktická část diplomové práce popisuje a shrnuje výsledky primárního kvalitativního výzkumu zaměřeného na využití nástrojů public relations pro budování pozitivní reputace chemických firem vůči externím stakeholderům ve třech vybraných podnicích chemického průmyslu v České republice. Výsledky jsou shrnuty formou zprávy z výzkumu. Závěrem jsou zjištěné informace diskutovány a jsou formulována doporučení pro zlepšení využití nástrojů public relations u externích stakeholdrů v rámci marketingové komunikace zkoumaných podniků. |
cze |
dc.format |
107 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní reputace |
cze |
dc.subject |
image |
cze |
dc.subject |
firemní identita |
cze |
dc.subject |
nástroje public relations |
cze |
dc.subject |
corporate reputation |
eng |
dc.subject |
image |
eng |
dc.subject |
corporate identity |
eng |
dc.subject |
public relations |
eng |
dc.title |
Využití public relations pro budování pozitivní reputace chemických průmyslových podniků |
cze |
dc.title.alternative |
Use of public relations for building a positive reputation chemical industrial enterprises |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kábelová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis represents search of professional literature dealing with issues of corporate reputation, when the term is defined and the means of its construction are described in a framework. Following part of the theoretical part is devoted to specification of public relations as one of the basic instruments of marketing communication of companies serving to create a positive reputation for the target groups of stakeholders.
The practical part of the thesis describes and summarizes the results of the primary qualitative research focused on the use of public relations tools for building a positive reputation of chemical companies towards external stakeholders in three selected chemical industry enterprises in the Czech Republic. The results are summarized in a research report. In conclusion, the information is discussed and recommendations are formulated to improve the use of public relations tools by external stakeholders in the marketing communications of the companies surveyed. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D36295 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.identifier.stag |
33124 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |