Study discipline:Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Abstract:
Diplomová práce představuje rešerši odborné literatury zabývající se problematikou firemní reputace, kdy je nejprve daný pojen definován a jsou rámcově popsány prostředky jejího budování. Navazující část teoretické části práce je věnována specifikaci public relations jako jednoho ze základních nástrojů marketingové komunikace firem sloužícího k vytváření pozitivní reputace u cílových skupin (tzv. stakeholderů).
Praktická část diplomové práce popisuje a shrnuje výsledky primárního kvalitativního výzkumu zaměřeného na využití nástrojů public relations pro budování pozitivní reputace chemických firem vůči externím stakeholderům ve třech vybraných podnicích chemického průmyslu v České republice. Výsledky jsou shrnuty formou zprávy z výzkumu. Závěrem jsou zjištěné informace diskutovány a jsou formulována doporučení pro zlepšení využití nástrojů public relations u externích stakeholdrů v rámci marketingové komunikace zkoumaných podniků.