Vliv formy výuky na znalosti žáků základních škol v oblasti ochrany obyvatelstva

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Svoboda, Ondřej
dc.contributor.author Nováková, Nicolle
dc.date.accessioned 2017-06-22T06:08:12Z
dc.date.available 2017-06-22T06:08:12Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-04-27
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/68381
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na vzdělávání žáků základních škol v oblasti ochrany obyvatelstva. Práce se v první části zabývá obecným popisem problematiky ochrany obyvatelstva a integrovaného záchranného systému. Druhá část obsahuje výzkum vlivu formy výuky v oblasti obyvatelstva. Součástí této práce je dotazníkové šetření, jehož vzorkem bylo celkem 66 žáků čtvrtých tříd vybrané základní školy. Na základě analýzy odpovědí dotazníkového šetření a návrhu výukových strategií je pro výuku v oblasti ochrany obyvatelstva doporučena adekvátní forma výuky. Na závěr jsou navržena doporučení pro stávající praxi sloužící učitelům základních škol. cze
dc.format 81 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject ochrana obyvatelstva cze
dc.subject integrovaný záchranný systém cze
dc.subject mimořádná událost cze
dc.subject vzdělávání cze
dc.subject civil protection eng
dc.subject integrated rescue system eng
dc.subject emergency situation eng
dc.title Vliv formy výuky na znalosti žáků základních škol v oblasti ochrany obyvatelstva cze
dc.title.alternative The influence of teaching methods on student's skills and knowledge at primary education in the field of civil protection eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2017-06-01
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on education in the field of civil protection. In the first part, this thesis deals with the general description of the civil protection and with the integrated rescue system. The second part includes the influence of teaching methods and knowledge in the field of civil protection. The survey, which included 66 students of fourth grade in elementary school, is also a part of the thesis. In the conclusion, there are the evaluation results of a survey and proposed teaching strategies. There is always one recommended type of teaching methods in the field of civil protection, which is also adequate for the students at this level of education. Moreover, there is recommendation on the current practice during school lessons. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management ochrany podniku a společnosti cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D35724
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka zodpověděla otázku položenou vedoucím práce, jež zněla: Jaká další doporučení Vás napadají s ohledem na zvýšení povědomí žáků o správném chování při mimořádných událostech? Proč si myslíte, že není výuka v uvedené oblasti na základních školách dostatečně účinná? V rozpravě byla tázána na nabízený rozsah odpovědí u 2. otázky, způsob určení 61,5% meze u rozřazovacího pravidla a jeho použitelnost. Dále byla požádána, aby určila, kterou z navrhovaných strategií vzdělávání považuje za nejlepší. cze
dc.identifier.stag 31982
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet