Ověření funkčnosti speciálního pákového mechanismu umožňujícího radiální stavění dvojkolí v oblouku koleje

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Lata, Michael
dc.date.accessioned 2017-06-13T12:16:04Z
dc.date.available 2017-06-13T12:16:04Z
dc.date.issued 1996
dc.identifier.issn 1211-6610
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/67995
dc.description.abstract Příspěvek se týká problematiky rejdovných dvojkolí. V teoretické části je popsána metodika počítačového modelování jízdy vozidla, aplikace a prezentace výsledků. V experimentální části je popsáno měření relativních pohybů ložiskových skříní při jízdě obloukem, zpracování naměřených dat a prezentace výsledků. Experimentální výsledky jsou vzájemně porovnány s výsledky počítačových simulací a jsou vysloveny závěry. cze
dc.format p. 123-134
dc.language.iso cze cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Scientific papers of the University of Pardubice. Series B, Jan Perner Transport Faculty. 2 (1996)
dc.rights open access
dc.title Ověření funkčnosti speciálního pákového mechanismu umožňujícího radiální stavění dvojkolí v oblouku koleje cze
dc.title.alternative The verification of function of the special lever mechanism that enable the radial steering of wheel set on the curve eng
dc.title.alternative Die Funktionele Nachprüfung des specialen Hebelsmechanismus, der den Lenkachseprinzip beim Gleisbogenlauf ermöglicht ger
dc.type Article cze
dc.description.abstract-translated The paper relates to problem of steering wheel sets. The methodology of computer simulating of driving vehicle, the application and presentation of results are described in the theoretical part. The description of measuring relative movements of axle-box cases running at curve, treatment of measured data and presentation of results are in the experimental part. The experimental results are compared with results of computer simulations and conclusions are pronounced. eng
dc.description.abstract-translated Der Beitrag behandelt die Problematik des Radsatzes mit dem Lenkachseprinzip. lm theoretischen Teil wird die Methodik der Computermodellierung des Fahrzeuglaufes, die Applikationen und die Ergebnispresäntierung beschrieben. lm experimentellen Teil wird das Messen der relativen Bewegungen der Achslagerungen beim Gleisbogenlauf, die Verarbeitungen der abgemessenen Daten und die Ergebnispresäntierung beschrieben. Die experimentellen Ergebnisse werden mit den Ergebnissen der Computersimulationen gegenseitig verglichen und die Schlussergebnisse ausgesprochen. ger
dc.peerreviewed yes
dc.publicationstatus published


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet