ICT Support of the Quality Management in Hospitals

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Holá, Jana cze
dc.contributor.author Čapek, Jan cze
dc.contributor.author Pavlová, Petra cze
dc.date.accessioned 2017-05-11T10:32:05Z
dc.date.available 2017-05-11T10:32:05Z
dc.date.issued 2016 eng
dc.identifier.isbn 978-3-99033-869-8 eng
dc.identifier.issn eng
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/67074
dc.description.abstract The Faculty of Health Sudies at the University of Pardubice has historically been cooperating with hospitals of acute care in the Pardubice region in the field of quality of care (since 2015 under the Hospital of Pardubice region). One of the long-term themes in the field is setting a system of quality care assessment - patient satisfaction evaluation. The whole concept includes a questionnaire desing, data collection criteria, data analysis and interpretation including data validation by control data collection and questionnaire evaluation in order to achieve increased reliability. The created system is based on ICT covering tasks connected with an on-line patient admission, data processing, all the way to shared benchmarking of single hospitals. eng
dc.format p. 213-220 eng
dc.language.iso eng eng
dc.publisher Trauner Verlag eng
dc.relation.ispartof IDIMT-2016 Information Technology, Society and Economy Strategic Cross-Influences eng
dc.rights Pouze v rámci univerzity eng
dc.subject ICT eng
dc.subject health care eng
dc.subject quality management eng
dc.subject patient satisfaction eng
dc.subject ICT cze
dc.subject zdravotní péče cze
dc.subject management kvality cze
dc.subject spokojenost pacientů cze
dc.title ICT Support of the Quality Management in Hospitals eng
dc.title.alternative ICT podpora managementu kvality v nemocnicích cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Fakulta zdravotnických studií Univerzity Pardubice dlouhodobě spolupracuje s nemocnicemi akutní péče Pardubického kraje v oblasti kvality péče. Jedním z dlouhodobých témat je nastavení systému hodnocení kvality péče - hodnocení spokojenosti pacientů. Zvolená koncepce zahrnuje návrh dotazníku, sběr údajů, jejich analýza a interpretace, včetně ověření dostatečné validity a reliability. Vytvořený systém je založen na informačních a komunikačních technologií podporující on-line hodnocení spokojenosti pacienta, zpracování dat a benchmarking jednotlivých nemocnic. cze
dc.event IDIMT-2016 Information Technology, Society and Economy Strategic Cross-Influences : 24th Interdisciplinary Information Management Talks (07.09.2016 - 09.09.2016) eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus postprint eng
dc.project.ID SGS_2016_005/Kvalita péče ve zdravotnických zařízeních 2016 eng
dc.identifier.wos 000387756100025
dc.identifier.scopus s2.0-84988965658
dc.identifier.obd 39876990 eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet