Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.author |
Bulíček, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2017-02-07T16:31:23Z |
|
dc.date.available |
2017-02-07T16:31:23Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/66917 |
|
dc.description.abstract |
Soubor publikovaných vědeckých prací je zaměřen na vybraná témata z oblasti přestupních uzlů veřejné hromadné osobní dopravy. Předmětem řešení je vedení linek veřejné hromadné osobní dopravy v hvězdicovitém uspořádání, aspekty zastavování a projíždění spojů, problém sjíždění spojů na stanovištích v terminálech veřejné hromadné osobní dopravy, přípojové vazby v případě nemožnosti vytvoření uzlu ITJŘ z důvodu nedostatečně dlouhého pobytu spojů pro obousměrný přestup a simulační posouzení přestupních uzlů v kontextu spolehlivosti přestupních vazeb. Využity jsou metody dopravního modelování, včetně modelu v softwaru OmniTRANS a simulačního modelu vytvořeného autorem v prostředí Microsoft Excel. Návrhy řešení jsou zaměřeny jak na možnosti prohloubení vyhodnocovacích přístupů a nástrojů, tak na možnosti zlepšení v praxi. Stěžejním kritériem, zejména závěrečné části, je provozní spolehlivost. |
cze |
dc.format |
133 s. + CD-ROM |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
pouze v rámci univerzity (přílohy) |
cze |
dc.subject |
jízdní řády |
cze |
dc.subject |
provozní spolehlivost |
cze |
dc.subject |
přestupní uzly |
cze |
dc.subject |
simulace |
cze |
dc.subject |
veřejná hromadná doprava |
cze |
dc.subject |
time schedules |
eng |
dc.subject |
operational reliability |
eng |
dc.subject |
interchanging nodes |
eng |
dc.subject |
simulation |
eng |
dc.subject |
public mass transport |
eng |
dc.title |
Integrace systémů osobní dopravy - technologie provozu přestupních uzlů |
cze |
dc.title.alternative |
Integration of Passenger Transport Systems - Technology for Operation of Interchanging Nodes |
eng |
dc.type |
habilitační práce |
cze |
dc.date.accepted |
2016 |
|
dc.description.abstract-translated |
The set of published scientific works is focused on selected themes from the field of interchanging nodes of public passenger mass transport. The objects of solution are: design of star-shaped lines, aspects of stopping and passing of transport connections, problem of conflicts of connections at stops in public passenger transport terminals, interchanging relations in the case of impossibility to create a node of integrated periodic time schedule due to insufficient dwell times of connections for interchange in both directions and simulation evaluation of interchanging nodes with regard to operational reliability of interchanging relations. Methods of transport modelling are utilized, including the model designed in the OmniTRANS software as well as simulation model in Microsoft Excel designed by author. The solution proposals are focused on possibilities of improvement of accesses and methods for evaluation as well as on possibilities of practical operation improvement. The main criterion used especially in the final part is operational reliability. |
eng |
dc.thesis.degree-name |
Doc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D35462 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|