Sociální aspekty společenské odpovědnosti a jejich hodnocení v dopravních podnicích.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Myšková Renáta
dc.contributor.author Oborilová Iveta
dc.date.accessioned 2016-11-14T08:20:17Z
dc.date.available 2016-11-14T08:20:17Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.isbn 978-80-225-4077-3 cze
dc.identifier.issn
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/66602
dc.description.abstract Společenská odpovědnost znamená takový způsob vedení firmy a budování vztahů s partnery, který přispívá ke zlepšení reputace a zvýšení důvěryhodnosti podniku. Zavedení CSR přináší výhody nejen v ekonomické, ale také v sociální a v environmentální oblasti. Působení společensky zodpovědných mezinárodních korporací po celém světě vytváří předpoklady pro globální řešení ekologických a sociálních problémů. Zaměříme-li se na oblast dopravy, jedná se o významné národohospodářské odvětví. Podílí se na spotřebě energií, výrobků a materiálů, ovlivňuje zaměstnanost i výši investic. Cílem příspěvku je vypracovat postup, který umožní managementu posoudit úroveň CSR nebo její části na základě jím stanovených kritérií. K tomuto účelu bude využita fuzzy logika. cze
dc.format p. 462-472 eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Vydavateľstvo Ekonóm cze
dc.relation.ispartof Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015: Zborník vedeckých prác eng
dc.rights open access eng
dc.subject CSR cze
dc.subject ekonomický pilíř cze
dc.subject sociální pilíř cze
dc.subject environmentální pilíř cze
dc.subject doprava cze
dc.subject fuzzy logika cze
dc.subject Corporate Social Responsibility eng
dc.subject economic pillar eng
dc.subject social pillar eng
dc.subject environmental pillar eng
dc.subject transportation eng
dc.subject fuzzy logic eng
dc.title Sociální aspekty společenské odpovědnosti a jejich hodnocení v dopravních podnicích. cze
dc.title.alternative Social Aspects of Corporate Social Responsibility and its Evaluation in Transport Companies eng
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Corporate Social Responsibility (CSR) is a form of company management and relationships building with partners which contributes to improving the reputation and credibility of the company. In enterprise, the CSR implementation delivers benefits not only in economic but also in social and environmental areas. Moreover, effect of socially responsible multinational corporations around the world creates prerequisites for solving global environmental and social problems. Transport is an important national economic sector which contributes to energy consumption, products and materials and affects employment and quality of life. Socially responsible behaviour should be one of the priorities of transport companies. This paper aims to develop a procedure that allows evaluating the level of CSR or its part based on established criteria. For this purpose, fuzzy logic is used. eng
dc.event Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015 (14.05.2015 - 15.05.2015) cze
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus postprint eng
dc.relation.publisherversion https://appsconf.files.wordpress.com/2016/01/2015.pdf
dc.identifier.wos 000388355100057
dc.identifier.obd 39875012


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet