dc.contributor.advisor |
Lošťáková, Hana |
|
dc.contributor.author |
Hyrčová, Michala
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-09T12:43:08Z |
|
dc.date.available |
2016-06-09T12:43:08Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-05-13 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64610 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků s nákupem zeleniny. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení pojmů souvisejících se spokojeností zákazníků, procesem zjišťování spokojenosti zákazníků a vztahem mezi spokojeností zákazníků a hodnotou pro zákazníky a loajalitou zákazníků. Praktická část práce shrnuje výsledky kvantitativního výzkumu spokojenosti východočeských domácností s nákupem zeleniny. |
cze |
dc.format |
102 s. |
|
dc.format.extent |
2571752 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
spokojenost zákazníků |
cze |
dc.subject |
metody zjišťování spokojenosti |
cze |
dc.subject |
hodnota pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
požadavky a preference požadavků |
cze |
dc.subject |
spokojenost s nákupem zeleniny |
cze |
dc.subject |
customer satisfaction |
eng |
dc.subject |
satisfaction surveys |
eng |
dc.subject |
value for customers |
eng |
dc.subject |
satisfaction with purchase of vegetable |
eng |
dc.title |
Výzkum spokojenosti východočeských domácností s nákupem zeleniny |
cze |
dc.title.alternative |
Research of Eastern Bohemia Households' Satisfaction with Purchase of Vegetables |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Jelínek, Radim |
|
dc.date.accepted |
2016-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with the issue of households´Satistaction with Purchase of Vegetables. The teoretical part of the thesis is focused on the introduction and explanation of terms related to customer satisfaction, customer satisfaction survey and the relationship between customer satisfaction and customer value and customer loyalty. The practical part of the thesis is focused on quantitative researche of Eastern Bohemia Households' Satisfaction with Purchase of Vegetables. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D34336 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.identifier.stag |
30711 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |