dc.contributor.advisor |
Němec, Zdeněk |
|
dc.contributor.author |
Mandlík, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2016-04-25T16:04:13Z |
|
dc.date.available |
2016-04-25T16:04:13Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.date.submitted |
2015-01-27 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/63942 |
|
dc.description.abstract |
Tato disertační práce se zabývá problematikou návrhu pasivního multilateračního systému určeného k řízení letového provozu zejména v okolí letiště. Hlavním cílem disertační práce je návrh metody přesného měření rozdílů časů příchodů signálů na základě analýz na matematickém modelu, který bude vhodný pro realizaci multilateračního systému. Dosažené výsledky modelování jsou ověřeny měřeními na experimentálním vzorku. Měření prokázala vhodnost navržených postupů pro návrh komplexního systému. |
cze |
dc.format |
95 s. (19422 slov) |
|
dc.format.extent |
3889474 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
radary |
cze |
dc.subject |
radars |
eng |
dc.subject |
multilaterační systémy |
cze |
dc.subject |
TDOA |
cze |
dc.subject |
pasivní systémy |
cze |
dc.subject |
lokalizace polohy |
cze |
dc.subject |
řízení letového provozu |
cze |
dc.subject |
multilateration systems |
eng |
dc.subject |
passive systems |
eng |
dc.subject |
position localization |
eng |
dc.subject |
air traffic control |
eng |
dc.title |
Multistatický systém na podporu klasického radaru |
cze |
dc.title.alternative |
Multistatic Radar System |
eng |
dc.type |
disertační práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Tkáč, Jozef |
|
dc.contributor.referee |
Veselý, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2015-02-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This dissertation focuses on the passive multilateration system which is used in systems for air traffic monitoring and control especially in the vicinity of the airport. The main goal of this work is a design of method accurate measurement of time differential of arrival of signals which is based on analyses of mathematical model suitable for real multilateration system. The results of mathematical modeling are verified using the experimental sample. Measurements have proven the suitability of the proposed procedures for the design of a complex system. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační, komunikační a řídicí technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D32946 |
|
dc.thesis.degree-program |
Elektrotechnika a informatika |
cze |
dc.identifier.stag |
27392 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |