Analýza prodeje osobních vozidel v ČR v letech 1993 - 2012

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brebera, David cze
dc.contributor.author Kašpar, Josef
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:15:36Z
dc.date.available 2014-06-19T10:15:36Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/55999
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání vozového park, především osobních vozidel v ČR. Úvodní část práce se týká prodeje osobních vozidel, kde se zaměřuji na oblast marketingu a konkurence. Následná část se zabývá vozovým parkem jako takovým. Obsahem této části je i přibližné popsání vybraných automobilek, jejichž data budou složit v poslední části, která se týká analýzy prodeje vozidel a jejich srovnání. Grafické znázornění vychází z vybraných, potažmo upravených dat a dokresluje celkový pohled na zkoumané jevy. Analýza dat byla prováděna na základně několika faktorů. Mezi ně patří ekonomická situace země, která je vyjádřena průměrnou hrubou mzdou, výší inflace či nezaměstnaností. Automobilový průmysl je zkoumán z hlediska výroby vozidel na území ČR. Práce vychází jak ze známých teorií, tak i z vlastní úvahy autora. cze
dc.format 54 s. cze
dc.format.extent 1465944 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject Vozový park cze
dc.subject osobní vozidla cze
dc.subject marketing cze
dc.subject reklama cze
dc.subject nezaměstnanost cze
dc.subject mzda cze
dc.subject Vehicle fleet cze
dc.subject passenger cars cze
dc.subject marketing cze
dc.subject promotion cze
dc.subject unemployment cze
dc.subject wages cze
dc.title Analýza prodeje osobních vozidel v ČR v letech 1993 - 2012 cze
dc.title.alternative Analysis of sales of passenger cars in the Czech Republic in the years 1993 - 2012 eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the exploration of vehicle fleet, mainly passenger cars in the Czech Republic. The first part concerns the sale of passenger cars, with focus on marketing and competition. The following section describes the vehicle fleet. The content of this section describes automakers which were selected. The data which the author chose will be used in the last section. The last part of this thesis concerns to the analysis of sales of vehicles and their comparison. The graphical representation is based on selected or modified data and illustrates the overall view of the phenomena studied. Data of analysis were performed on the basis of several factors. These include the economic situation of the country that is declared by the average of gross wage, the rate of inflation or rate of unemployment. Automotive industry is examined in terms of vehicle production in the Czech Republic. The work is based on the known theories and from the reflections of the author. eng
dc.description.department Ústav matematiky a kvantitativních metod cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D30684 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Cílem práce je s využitím dostupných dat a vhodných metod zpracovat analýzu prodeje osobních vozidel v ČR v letech 1993 - 2012. Otázka k obhajobě: Pokuste se odhadnout budoucí vývoj prodeje hybridních a čistých elektromobilů a zhodnoťte jejich klady a zápory. cze
dc.identifier.stag 22679 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet